|

آغاز مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم سپاه پاسداران در مشهد

مرحله پایانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در مشهد آغاز شد.

لینک کوتاه کپی شد

مرحله پایانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در مشهد آغاز شد.

مدیر مرکز دارالقرآن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همین خصوص گفت: این رقابت فرهنگی معنوی با حضور ۱۷۶ نفر از آقایان در رشته حفظ پنج، ۱۰، ۱۵، ۲۰ جزء و همچنین کل قرآن کریم برپا شده است.

سرهنگ پاسدار محمد دیانت "قرائت، ترتیل، اذان، مفاهیم سطوح یکم و دوم" را دیگر رشته‌های رقابتهای مرحله پایانی مسابقات قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ذکر و بیان کرد: این رقابتها تا روز ۲۵ بهمن ماه جاری در مشهد ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این رقابتها را هر سال با هدف پیاده‌سازی سبک زندگی قرآنی در زندگی فردی و سازمانی کارکنان، جذب آنها به سمت قرآن و فعالیت قرآنی، ایجاد فضای مذهبی در مجموعه سپاه و زمینه‌سازی مناسب و موثر برای تحکیم انس و الفت کارکنان پایور و وظیفه با کتاب وحی برگزار می‌کند. 

دبیر مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین "شناسایی، معرفی و ارتقای سطح استعدادهای برتر، سرامدان قرآنی سپاه، ایجاد رقابت سالم در جهت پرورش استعدادها به منظور ترویج و شکوفایی فعالیتهای قرآنی" از دیگر اهداف این رقابت فرهنگی و معنوی برشمرد. 

مرحله پایانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شرکت ۱۷۶ نفر از کارکنان مرد این نهاد انقلابی، تا بیست و پنجمین روز بهمن ماه جاری در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن مجید و همچنین اذان و مفاهیم در مشهد ادامه دارد. 

منبع:ایرنا

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی