|

لباس های عجیب و جنجالی بهاره رهنما + عکس

بولیز و شلوار خانگی و چسبناک بهاره رهنما

لینک کوتاه کپی شد
1

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک ، بازیگر و نویسنده است . بهاره رهنما فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی است . بهاره رهنما سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد .

بهاره+رهنما

اعضای خانواده

در 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در سال 1357 در بحبوحه انقلاب اسلامی با خانواده به کشور انگلستان رفتند . اما طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند . تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم . اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد.

bhr-rhnama-hmsr-photokade-2

بازیگری از 17 سالگی

در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم افعی کنار جمشید هاشم پور بازی کرد . در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود .

ورود به دانشگاه

سال 1370 بخاطر اینکه جهشی درس خوانده بود توانست وارد دانشگاه شود و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت و در کنار تحصیل نمایش نامه می نوشت و کارگردانی تئاتر تجربه کرد

از سینما تا تلویزیون

دومین تجربه اش با فیلم سینمایی غزال در سال 1374 شکل گرفت و با سریال بازگشت به خانه در سال 1379 وقتی 27 ساله بود وارد قاب تلویزیون شد . در سال 1380 با فیلم نان و عشق و موتور 1000 چهره اش دیده شد سپس با فیلم گاو خونی در سال 81 و در نهایت با فیلم چارچنگولی سال 1387 مشهور شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها