|

سقوط اتوبوس تیم شهرداری نوشهر؛ درگذشت علی ناصریان

علی ناصریان، بازیکن زیر ۲۳ سال تیم شهرداری نوشهر در سانحه سقوط اتوبوس درگذشت

لینک کوتاه کپی شد

بامداد امروز اتوبوس تیم شهرداری نوشهر دچار یک سانحه شده و سقوط بهمن باعث واژگونی و پرتاب شدن اتوبوس این تیم به پایین جاده شد. در این حادثه تلخ، ۱۹ نفر مصدوم شدند و ۱ نفر هم فوت کرده است.

فرد فوت شده، علی ناصریان، بازیکن زیر ۲۳ سال این تیم است که در سفر نوشهری‌ها به تهران برای برپایی دیدار دوستانه برابر سایپا و بادران این تیم را همراهی می‌کرد.

افراد آسیب دیده در این حادثه به بیمارستان مدنی کرج منتقل شدند. حدود شش، هفت نفر از اعضای این تیم به اتاق عمل منتقل شدند تا به وضعیت آن‌ها رسیدگی شود. یکی از آن‌ها میثم حسینی، بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس است که به تازگی از اتاق عمل بیرون آمده است.

باقی نفرات هم به صورت سرپایی درمان شدند.

واکنش سید محمود میرحسینی سرپرست تیم شهرداری نوشهر 

سید محمود میرحسینی سرپرست تیم شهرداری نوشهر با بیان اینکه حال عمومی فوتبالیست‌های نوشهری مساعد است، گفت: در اتوبوس حامل فوتبالیست‌های نوشهری که برای اردوی تدارکاتی در تهران به سر می‌بردند ۱۹ بازیکن و مربی و راننده حضور داشتند که ۱۵ سرنشین از بیمارستان شهید مدنی کرج مرخص شدند و سه نفر در حال مداوا هستند و حال عمومی آن‌ها خوب است.

وی با ابراز تاسف از درگذشت یکی از بازیکنان ضمن تسلیت به خانواده این بازیکن، گفت: بارش برف که از روز گذشته در جاده کندوان آغاز شده بود موجب انباشت حجم عظیمی از برف شد و دو اتوبوس حامل بازیکنان تیم شهرداری نوشهر ساعت‌های زیادی برای بازگشایی جاده منتظر ماندند، اما از آنجایی که جاده باز نشد به سمت کرج حرکت کردیم.

سرپرست تیم شهرداری نوشهر ادامه داد: اتوبوس اول بدون حادثه‌ای از مسیربه سمت البرز برگشت، اما اتوبوس دوم با کمک دستگاه‌های راهداری استان البرز در حال دور زدن و برگشت به سمت کرج بود که متاسفانه ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد دچار حادثه سقوط بهمن شد.

 

 

اسامی بازیکنان حاضر در اتوبوس


۱ - فرید همرنگ
۲ - سامان شریفی
۳- اسماعیل باقری
۴- یحیی نجاریان
۵ - سید میثم حسینی
۶ - رضا مسیبی
۷ - حسام سلطانپور
۸ - کیهان متاجی
۹- علی کشاورز
۱۰ - میثم حسین پور
۱۱ - صادق سالار
۱۲ - نوید فلاحتگر
۱۳- حمیدرضا سمایی
۱۴ - علی ناصریان (فوتی)
۱۵- مهدی عینی
۱۶- مصطفی مهدیزاده
۱۷ - داریوش شمس

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی