|

چهره واضح پدر و مادر بابک خرمدین قاتلانی که ایران را تکان دادند!

پدر بابک خرمدین گفت: از هیچ کدام از قتل‌هایی که کردم عذاب وجدان ندارم؛ کابوسی به سراغم نمی‌آمد چون احساس گناهی نمی‌کردم.

لینک کوتاه کپی شد

قتل بابک خرمدین افکار عمومی را تکان داد، او یک کارگردان سینما بود که از قضا پدر و مادرش در آثارش جایگاه ویژه‌ای دارند. پدر و مادرش در برخی آثارش بازی کرده اند و گفته می شود بابک به خاطر دلتنگی چند سال پیش اقامت در انگلیس را رها کرده و به ایران بازگشته است. باور چنین جنایت در چنین خانواده‌ای دور از ذهن و ترسناک است. 


صحبت های بی پرده پدر بابک بعد از اعتراف به قتل فرزندانش

از طرف دیگر کسی نمی تواند به راحتی باور کند پدر و مادری اینچنین فرزند خود را به مسلخ ببرد. بسیاری می‌گویند هیچ انسان سالمی این بلا را به سر فرزندش نمی‌آورد. عموم قتل‌های خانوادگی بر اثر حادثه و پس از بروز خشم آنی صورت می گیرد. قتل‌های حساب شده هم اینگونه فجیع رخ نمی دهد. 

به ویژه اینکه پدر و مادر بابک خرمدین پس از قتل فرزندشان در اعترافات از کار خود پشیمان نبودند و پدر او چند بار به خاطر این اتفاق خدار شکر کرد.

انتشار ویدئویی از انتقال جسد تکه تکه بابک خرمدین ابعاد هولناک ماجرا را بیشتر به نمایش گذاشت. 

انتقال جسد تکه تکه شده بابک خرمدین توس پدر و مادرش

در روزهای اخیر حرف‌ها و تحلیل های زیادی در این باره نوشته شده است، برخی می‌گویند این قتل نشان دهنده وضعیت نابه‌سامان اجتماعی در ایران و بحران در نهاد خانواده است. 

هنوز این قتل ها ابعاد روشنی ندارد و انگیزه ها دقیقا مشخص نیست اما تا این لحظه به نظر می‌رسد مهمترین انگیزه مخالفت پدر و مادر با سبک زندگی فرزندان و داماد بوده است. بحث‌هایی هم در باره اختلافات مالی مطرح است. شاید هم این پدر و مادر بیمار باشند. با این حال باید منتظر ماند تا جزییات دقیقتری روشن شود. 

قتل بابک خرمدین افکار عمومی را به شدت تکان داد حالا با اعلام قتل دختر و داماد خانواده توسط پدر و مادر خرمدین نیز باید شاهد واکنش های بیشتری باشیم. به ویژه اینکه ظاهرا دو قتل دیگر نیز به همین شیوه بوده و جنازه های مقتولین تکه تکه شده است. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی محمد زاده ارسالی در

    باورش سخت است اما تصمیمات جنتی خیلیها را مثل خرمدین خواهد کرد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی