|

استوری زیبا و احساسی ساره بیات در اینستاگرام!

استوری زیبا ساره بیات از طبیعت بکر و زیبا

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز | ساره بیات بازیگر مطرح و خوش چهره تلویزیون و سینما کشورمان است. ساره بیات در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از طبیعت بکر و زیبا منتشر کرد. در ادامه شما می توانید استوری ساره بیات را در زیر متن مشاهده نمایید:

sarehbayat__2577382667124628504_442765423

زندگینامه ساره بیات

ساره بیات بازیگر زن سینما و تلویزیون در 14 مهر ماه 1358 در تهران متولد شد. او از سال 1380 وارد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه کارنامه به مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد.

یک مشت پر عقاب نام یک مجموعه تلویزیونی بود که در بهمن ماه 1386 از شبکه سه سیما پخش می شد. او در سال 1385 با بازی در فیلم سینمایی مقلد شیطان به کارگردانی و تهیه کنندگی افشین صادقی وارد عرصه سینما شد. 

خبر های داغ : (ویدیو) رقص ریز عروس خارجی و بی حجاب "فاطمه معتمد آریا"

ساره بیات در مقلد شیطان

خلاصه فیلم: تبهکاری به نام جمشید سیف که با دقت و حوصله از سوژه های خود عکس و مدارکی را تهیه می کند، با تهدید آنها مبنی بر برملاشدن مدارک مورد نظر همکاری و هم یاریشان را در انجام اعمال پلیدش جلب می کند. مدیر بازرگانی یک شرکت آخرین سوژه اوست.

این فیلم مجموعاً بیش از 51 جایزه جهانی را از آن خود کرده است که از آن جمله، چندین جایزه از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و نیز جوایز معتبر بین المللی همچون جایزه اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان ،گلدن گلوب و خرس طلایی از جشنواره فیلم برلین قابل ذکر است. اقبال مثبت منتقدان به جدایی نادر از سیمین تا جایی است که برخی آن را جزو 11 فیلم برتر سال 2111 خوانده اند؛ اگر چه نقدهای مخالفی نیز بر آن وارد شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی