|

بهترین دوربین های مداربسته داهوا در سال 2021

داهوا محصولات خود را در سه سری تولید می‌کند و تمرکزش بر ارائه‌ی راه حل های امنیتی با استانداردهای بالا به مصرف کنندگان است.

لینک کوتاه کپی شد

شرکت داهوا دومین تولید کننده تجهیزات نظارت تصویری در جهان است که سهم فروش بالایی در بازار را به خود اختصاص داده است.

داهوا محصولات خود را در سه سری تولید می‌کند و تمرکزش بر ارائه‌ی راه حل های امنیتی با استانداردهای بالا به مصرف کنندگان است. همچنین قصد دارد با این سیاست دوربین های کارآمد و قابل اعتمادی را در سه رده قیمتی و پیشنهادات متنوع ارائه کند.

سری اولترا (UltraSeries) به عنوان بهترین رده محصولات داهوا شناخته می‌شوند. معمولاً این دوربین ها در مشاغل متوسط و بزرگ که به برنامه های امنیتی پیشرفته نیاز دارند، بهترین عملکرد را دارند.

سری بعدی که رده حرفه ای یا پرو (ProSeries) هستند، کالاهایی با قابلیت های اصلی و جذاب همراه با قیمت های اقتصادی تر را شامل می‌شوند. اکثر دوربین های مداربسته این مجموعه برای نور مستقیم خورشید و یا موقعیت های خیره‌کننده ایده‌ال هستند.

سومین و آخرین سری محصولات داهوا نیز دوربین های لایت (LiteSeries) با کاربری های کوچک تا متوسط هستند. این سری تجهیزات نظارتی بهترین گزینه برای مشتریانی است که با کمترین هزینه به امکانات اصلی و حیاتی نظارتی دوربین ها نیاز دارند.

شرکت داهوا مجموعه ای از ضبط کننده های ویدئویی تحت شبکه یا NVR را برای کار با سیستم های امنیتی خود تولید کرده است. دستگاه های NVR داهوا از کیفیت بالا و پردازنده های قدرتمندی با رزولوشن 4K برخوردارند. همچنین از فناوری ePOE خود برای انتقال نیرو و داده ها و تصویر در مسافت های طولانی از طریق کابلهای اترنت یا کواکسیال استفاده می‌کنند. این راه حل ها باعث می‌شود علاوه بر صرفه جویی در هزینه، زمان نصب و راه اندازی نیز کاهش یابد.

نکته مهم: همواره سعی کنید برای اطمینان از اصل بودن کالا و دریافت خدمات پس از فروش، دوربین های مداربسته داهوا را از نمایندگی رسمی داهوا و فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

5 دوربین برتر داهوا

هر سه سری دوربین های داهوا محصولات مشابهی را ارائه می‌دهند تا مشتریان در انتخاب کالای خود بیشترین انعطاف پذیری را داشته باشند.

۱- دوربین دام 5 مگاپیکسلی با لنز وریفوکال و قابلیت استارلایت

وقتی صحبت از بهبود دقت هشدار ناشی از عملکردهای نفوذ می‌شود، دوربین Dahua 5MP Starlight دقیقاً همان چیزی است که کاربر به دنبال آن است.

دوربین استارلایت 5 مگاپیکسل داهوا یک دوربین دام وریفوکال است که در هر شرایط نوری به خوبی کار می‌کند و می‌تواند شرایط سخت را تحمل کند. ویژگی تشخیص حرکت هوشمند این دوربین میزان هشدارهای کاذب را کاهش می‌دهد. این الگوریتم یک صحنه را برای حرکت انسان یا وسیله‌ی نقلیه تجزیه و تحلیل می‌کند و حرکت درختان، آب و هوا و یا حیوانات را نادیده می‌گیرد.

به‌علاوه داهوا گزینه های منحصربه فردی را برای نظارت و بازبینی همراه با دوربین هایش ارائه داده است. IDMSS برنامه موبایل داهوا است که به کاربر اجازه می‌دهد هر دستگاه ضبط NVR یا دوربین IP را به برنامه اضافه کرد و به شبکه دسترسی پیدا کند.

 دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا مدل DH-IPC-HDBW2531RP-ZAS دارای لنز موتورایز است و قابلیت چرخش 90 درجه عمودی و 360 درجه حول محور افقی را دارد. این دوربین با قابلیت دید در شب 60 متری خود مناسب نظارت بر فضای داخلی فروشگاه ها، درمانگاه ها و سایر اماکن تجاری و عمومی است.

۲- دوربین بولت دید درشب رنگی 2 مگاپیکسل

دوربین بولت 2 مگاپیکسل داهوا یک دوربین تحت شبکه ePOE و از محبوب‌ترین دوربین های بولت بازار است. بررسی های دوربین های داهوا نشان می‌دهد که این دوربین حتی در شرایطی که خورشید مستقیماُ به لنز می‌تابد، مانند یک قهرمان عمل می‌کند.

دوربین بولت 2 مگاپیکسل داهوا دارای فناوری دید درشب رنگی نیز می‌باشد که امکان نظارت 24 ساعته رنگی را فراهم می‌کند. این دوربین از فناوری پیکسل یا نور پس زمینه همراه با یک لنز دیافراگم بزرگ و یک سنسور پردازش جزئیات رنگ استفاده می‌کند.

دوربین HFW2230SP-S-S2 با تکنولوژی دید در شب هوشمند، می‌تواند اجسام و افراد را در فاصله نزدیک و دور تا 30 متر تشخیص دهد.  در دوربین هایی که دید در شب هوشمند ندارند اگر افراد به دوربین نزدیک شوند، نور ساطع شده از چراغ های دید در شب با مقدار بسیار بالا مستقیما به چهره افراد یا سوژه برخورد میکند و به دلیل روشنایی بیش از حد نمیتوان فرد را تشخیص داد ولی دوربین های دارای دید در شب هوشمند با توجه به اختلاف فاصله افراد قدرت مادون قرمز خود را تنظیم می‌کنند .

مکان های ایده‌ال برای این دوربین شامل پارکینگ ها، فضاهای داخلی ساختمان یا مکان های آموزشی است.

۳- دوربین 2 مگاپیکسل تورت تحت شبکه داهوا با لنز ثابت

این دوربین استارلایت داهوا با ارائه فیلتر دید در شب (IR) و رنج داینامیک وسیع (WDR) قابلیت کنترل نور محیطی بالایی در شب و روز دارد و همچنین در دمای بالا کارکرد قابل قبولی از خود نشان می‌دهد و درنتیجه می‌تواند در اکثر شرایط نوری و محیطی تصاویر با کیفیت بالایی را ضبط کند.

دید در شب دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1200EMP-A تا فاصله سی متری را پوشش می‌دهد و همجنین قابلیت سوئیچ خودکار بین حالت شب و روز این دوربین را جزو محبوب ترین دوربین های داهوا در بازار کرده است. همچنین دوربین تورت داهوا مانند عملکرد مشابه دوربین های دام دارد و حتی از میکروفون داخلی نیز بهره‌ می‌برد. مشتریان زیادی گزارش داده‌اند که این دوربین تورت دومگاپیکسلی داهوا در هر سیستم امنیتی نتایج بسیار خوبی را برایشان به همراه داشته است.

۴- دوربین اسپیددام 4 مگاپیکسلی داهوا

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD59430U-HN از سری جدید دوربین های مداربسته PT/PTZ داهوا است که کاربر را قادر می‌سازد به‌راحتی دوربین گردان را از راه دور کنترل کند. این دوربین‌ها دارای عملکرد بهتری در زمینه گردش و زوم جهت بهبود قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص چهره اتوماتیک و مستمر بدون نیاز به تنظیمات دستی هستند.

دوربین ptz استارلایت داهوا عملکردهای مشابهی با دوربین دام استارلایت دارد از جمله تشخیص حرکت هوشمند. این راه‌حل امنیتی از توابع Analytics+ برای محافظت پیچیده هر کاربر استفاده می‌کند. قابلیت تشخیص حرکت با دقت و اطمینان بیشتری قادراست حرکات انسان و وسایل نقلیه را نسبت به سایر ویژگی های استاندارد دوربین انجام دهد و همین نکته خود از وجوه تمایز این دوربین است.

۵- دوربین وای فای LincX2 Pro

ژانویه سال 2020، ماهی بود که داهوا آیفون تصویری، دوربین نورافکن و دوربن mini خود را به عنوان بخشی از خط تولید LincX2 Pro با قابلیت Wifi تولید و روانه بازار کرد.

تصاویر دوربین مستقیماً روی کارت SD یا NVR یا DVR ضبط می‌شوند و برای مشاغل کوچک و ساختمان های مسکونی بسیار کاربردی و ایده‌ال هستند.

هر سه این دوربین ها دارای ردیاب های حرکتی، رزولوشن و وضوح تصویر بالا و سیستم های صوتی دوطرفه هستند که به کاربران امکان ارتباط با هر مراجعه کننده یا فرد حاضری چه آشنا و چه ناشناس می‌دهد.

این محصولات می‌توانند به راحتی در یک سیستم موجود نظارتی نیز ادغام شوند و انعطاف پذیری کاربران را بیشتر کنند.

قیمت دوربین های داهوا

دوربین های داهوا در مقایسه با سایر برندهای امنیتی موجود در بازار مانند هایک ویژن، از قیمت های رقابتی تری برخوردار هستند. برخی از گزینه های اقتصادی تر که در سری  pro یا lite وجود دارد، در زمان انتشار این مطلب قیمتی در حدود 500 هزارتومان تا یک میلیون تومان دارند.

دوربین های سری ultra داهوا کمی گران تر هستند و قیمت آنها بالای یک میلیون و دومیلیون تومان است. البته دوربین های اسپیددام و گزینه هایی که برای مصارف صنعتی و بزرگ تر استفاده می‌شوند بسیار گران تر هستند.

یکی از پیشنهادات همیشگی کارشناسان فروش داهوا به مشتریانشان، خرید پکیج دوربین مداربسته داهوا است. زیرا هم می‌توان تعداد دوربین بیشتر با قیمت پایین تری خریداری کرد و هم اینکه تمام لوازم و تجهیزات جانبی نصب را یکجا تهیه کرد و از پرداخت هزینه های جداگانه جلوگیری نمود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی