|

پرسپولیس در نقل و انتقالات هم استقلال را جا گذاشت

پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس همانطور که در زمین مسابقه توانستند ۵ مرتبه قهرمان لیگ شوند در فصل نقل و انتقالات هم خودشان را به عنوان اولین تیم نشان دادند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز»، محمدرضا مهدوی ، در خصوص آخرین شرایط نقل و انتقالاتی پرسپولیس اظهار داشت: به باشگاه پرسپولیس تبریک می‌گویم. همانطور که در زمین مسابقه توانستند ۵ مرتبه قهرمان لیگ ایران شوند در فصل نقل و انتقالات هم خودشان را به عنوان اولین تیم نشان دادند. نتایج پرسپولیس طوری بوده است که بازیکنان جدید حتی با دستمزد کمتر تمایل دارند به جمع سرخپوشان اضافه شوند.  چرا که آنها بعد از حضور در پرسپولیس می‌توانند به لیگ‌ها و تیم‌های بالاتر راه پیدا کنند. مانند شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان و خیلی بازیکنان دیگر.

وی با ارزیابی عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی و سجاد شهباززاده گزینه‌های مناسبی هستند که پرسپولیس آنها را انتخاب کرده است. البته نعمتی باید رضایتنامه‌اش را از پدیده دریافت کند و کار انتقالش کمی سخت است. با اینکه پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده است؛ اما سجاد شهباززاده آقای گل لیگ برتر شد. این نشان دهنده توان و تلاش شهباززاده است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: با یحیی گل‌محمدی هم اتاق و هم تیمی بوده‌ام. به جرات می‌توانم بگویم یکی از باهوش‌ترین سرمربیان لیگ برتر است. او با هوشی که دارد بازیکنان بسیار خوبی را انتخاب می‌کند.

مهدوی پیرامون جدایی احتمالی مغانلو از پرسپولیس گفت: او بازیکن پرسپولیس نبود و به صورت قرضی از سانتاکلارا به جمع سرخ‌پوشان منتقل شده بود. تیم پرتغالی زرنگ بود که مغانلو را به تیم نایب قهرمان آسیا فرستاد تا سود سرشاری از این بابت کسب کند.

وی در خصوص عملکرد باقری در پرسپولیس و تیم ملی عنوان کرد: کریم باقری قطعاً یکی از بهترین مربیان ایران است که توان مدیریتی بالایی دارد. او در هر تیمی که حضور داشته باشد می‌تواند اثر مثبتی داشته باشد. با انرژی که از باقری سراغ داریم همزمان می‌تواند در دو جبهه (پرسپولیس و تیم ملی) موفق عمل کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به صحبت‌های مدیران سرخابی درباره قیمت‌های نجومی بازیکنان در فصل نقل و انتقالات و ولخرجی بعضی تیم‌های صنعتی، تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس شاید مشکل مالی داشته باشند، اما پوئن مثبتی دارند که بقیه باشگاه‌ها آن را ندارند. این دو تیم برند‌های اول فوتبال کشور هستند. بعضی تیم‌ها برای خودشان برند هستند؛ اما در مقایسته با برند استقلال و پرسپولیس حرفی برای گفتن ندارند. بیشتر
منبع: پارس فوتبال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی