|

فرش بژ

با فرش بژ یه دکور شیک و لوکس بساز؛ یه سِتی که نه دلت و می زنه نه از مُد میوفته

What Color Paint Goes with Beige Carpet?

یکی از شیک ترین و لوکس ترین رنگ هایی که هر کسی می تونه برای دکوراسیون خونش انتخاب کنه بژ است، به خصوص در انتخاب فرش این رنگ خیلی به کار میا…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از شیک ترین و لوکس ترین رنگ هایی که هر خانم و آقایی می تونند برای دکوراسیون خونشون انتخاب کنند بژ است، به خصوص در انتخاب فرش این رنگ خیلی به کار میاد، چون علاوه بر زیبایی بی اندازه ای که داره به راحتی با طیف گسترده ای از رنگ ها ترکیب میشه و می تونه در دکور کردن خونه حسابی کمکتون کنه.

هرچند که انتخاب رنگ نامناسب برای همنشینی با بژ کار واقعا سختیه اما از اون طرف هم بعضی از رنگ ها هستند که می تونند وقتی در کنار این رنگ قرار می گیرند جلوه ی زیبا تری رو به منزل شما بدند حالا فرقی نمی کنه که اون رنگ ها رو برای مبلمانتون انتخاب می کنید یا برای دیوارها و لوازم تزئینی. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم که در ادامه چند رنگ که بهترین ترکیب رو در دکور کردن با فرش بژ رنگ برای شما به همراه میارند معرفی کنیم.

با فرش بژ چطور خونه ام رو دکور کنم؟

فرش بژ با آبی

آبی یکی از محبوب ترین رنگ هاست که می تونه جذابیت بصری فوق العاده ای رو برای خونه شما به همراه بیاره، سایه ها و رنگ های مختلف آبی بیشتر مواقع انتخاب بسیار مناسبی برای طراحی دکوراسیون به حساب می آیند. همنشینی سفید نیز در کنار آبی و بژ بسیار فوق العاده میشه، در حالی که فرش بژ به خونه ی شما گرما و صمیمیت میده، آبی با ایجاد حس آرامش اون محل رو برای شما دلپذیر تر می کنه.

به گزارش شایانیوز، به علاوه خوبه توجه داشته باشید که هم بژ و هم آبی در دسته ی رنگ های روشن هستند و رنگ های روشن می توند باعث بشند که خونه ی شما باز تر و روشن تر دیده بشه به این ترتیب استفاده از این ترکیب رنگی تو خونه ها و یا اتاق خواب های کوچیک خیلی کاربردی است.

با فرش بژ چطور خونه ام رو دکور کنم؟

فرش بژ با سفید

همون طور که قبل تر هم اشاره کردیم سفید در کنار بژ ترکیب خوبی را ایجاد می کند اما شاید آنچه که به آن اشاره نکردیم این است که اگر شما به دنبال آن هستید تا فضایی درخشان و گسترده برای خونه خودتون بسازید باید حتما به سراغ رنگ سفید برید به خصوص اگر اتاق خواب یا نشیمن شما پنجره داشته باشیه حضور نور طبیعی در اتاق می تونه درخشش خونه شما رو چند برابر کنه.

با فرش بژ چطور خونه ام رو دکور کنم؟

فرش بژ با صورتی

اگر شما به دنبال یک محیط رویایی و لطیف هستید باید برای انتخاب رنگ مناسب با بژ کمی بیشتر تامل کنید. پیشنهاد ما به شما صورتی است. صورتی و بژ به زیبایی یکدیگر را تکمیل می کنند و جذابیت بصری بی حدی را برای شما ایجاد می کنند، البته باید اعتراف کنیم که شاید فضا کمی بیش از اندازه ملایم و زنانه شود. به هر حال شما می تونید از تمامی طیف گسترده ی صورتی برای افزودن رنگ به دکوراسیون خونه خودتون اضافه کنید. به عنوان ترکیب سوم نیز انتخاب تزیئنات و مبلمان چوبی گزینه ی بسیار ایده آلی هستند.

با فرش بژ چطور خونه ام رو دکور کنم؟

فرش بژ با طوسی

رنگ بژ علی رغم خنثی بودنش اما همچنان حس گرما را ایجاد می کند به همین دلیل هم رنگ های سرد مثل آبی به بهترین وجه ممکن با فرش بژ هماهنگ می شوند. یکی دیگر از انواع رنگ های سرد که همنشینی بسیار دلپذیری با بژ داره، رنگ طوسی است. اگرچه طوسی هم در دسته ی رنگ های خنثی به حساب می آید اما برخلاف بژ تن سردتری دارد. از طرف دیگر حضور دو رنگ اصلی بژ و طوسی که خنثی هستند به شما این امکان را می دهند که در دیگر تزئینات اتاق خود از رنگ های برجسته و سرزنده استفاده نمایید، اگر هم از محیط های آروم و بدون جلوه های خاص لذت می برید که این دو رنگ در کنار هم بسیار معرکه خواهند بود.

با فرش بژ چطور خونه ام رو دکور کنم؟

فرش بژ با سبز

اگر به دنبال ترکیبی خاص و منحصر به فرد هستید که جلوه ی بیشتری داشته باشد پیشنهاد ما به شما رنگ سبز است. قبل از هرچیز باید اشاره کنیم که سبز هم مانند آبی و طوسی در دسته ی رنگ های سرد قرار دارد و از آنجایی که اصولا رنگ های گرم به همراه رنگ های سرد همنشینی بی نظیری را ارائه می دهند ترکیب یک فرشِ بژ رنگ با دیوار و یا مبلمان سبز جلوه ی بی نظیری به محیط خانه ی شما خواهد داد. به علاوه شما می تونید با کمک رنگ سبز و بژ خونه ی خودتون رو هنری و با الهام از طبیعت دکور کنید.

با فرش بژ چطور خونه ام رو دکور کنم؟

فرشِ بژ رنگ چه تاثیری بر اندازه ی اتاق دارد؟

وقتی که در طراحی خونه از رنگ های روشن استفاده می کنید حالا چه برای فرش باشه چه برای دیوار ها، رنگ روشن باعث میشه که خونه ی شما باز تر دیده بشه، از آنجایی که بژ رنگ نسبتا خنثی ای به حساب می آید و ترکیب خوبی با رنگ های سردی نظیر آبی و طوسی می سازد، به شما این امکان رو میده که با انتخاب اسباب و اثاثیه ی مناسب فضای خونه خودتون رو دلباز تر و روشن تر دکور کنید.

آیا فرش بژ از مد افتاده است؟

در حالی که این روز ها بسیاری از طراحان فرش هایی با رنگ سرد رو کاربردی تر می دونند اما همچنان هم در بسیاری از مواقع می بینیم که به سراغ رنگ بژ می روند به این ترتیب با قطعیت می تونیم بهتون بگیم که خیر فرش بژ از مد افتاده نیست به علاوه اینکه اگر شما به دنبال کمی تطبیق پذیری برای فضای خونه خودتون هستید، فرش بژ یک انتخاب ضروری است.

با فرش بژ چطور خونه ام رو دکور کنم؟

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی