|

اصول شیک پوشی

یه عالمه استایل شیک با مانتوی قرمز؛ با نماد عشششق و اشتیاق جسورانه تیپ بزن

قرمز از اون رنگ های جذابیه که هیچ وقت از مد نمی افته پس اگه این رنگ دوست دارید از مانتوی قرمز غافل نشید.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- مهم نیست تو چه سالی زندگی کنید قرمز از اون رنگ های جسورانه و مهیجِ که هیچ وقت از مد نمی افته پس اگه این رنگ دوست دارید با اطمینان کامل لباس قرمزاتونُ بپوشید.

خوبی قرمز اینِ که میتونید اونُ با انواع رنگ‌های روشن و تیره ست کنید و بهترین استایل های اسپرت و رسمی رو در تمام فصول برای خودتون بسازید. علاوه بر این همه جا میتونید بپوشیدِش. خلاصه لباس قرمز حسابی براتون کار راه اندازه پس ازش غافل نشید. 

متاسفانه خیلیا با این استدلال که قرمز خیلی جیغِ به سمتش نمیرن مخصوصا خانم هایی که پا به سن میزارن. در حالی که استفاده از رنگ ها اصلا ربطی به سن و سال نداره کافیه شما یه رنگ دوست داشته باشید و اصول ست کردنشُ بلد باشید تو هر سنی که باشید میتونید باهاش بهترین خودتون بشید.

IM

اگه میخواین با مانتوی قرمز یه استایل خیلی شیک و خوشگل واسه خودتون بسازید باید نکاتی رو به شرح ذیل رعایت کنید:

1- اگه یه مانتوی قرمز خریدید اما نمیدونید سایر آیتم ها رو چه رنگی انتخاب کنید باید بهتون بگیم که قرمز معمولا با رنگ های مشکی، سفید، زرد، کرم یا خاکی، شتری، آبی، طلایی، نقره ای، سبز، خردلی، صورتی، خاکستری و طوسی به راحتی ست میشه.

n

قرمز طیف های مختلفی داره که شامل قرمز روشن، قرمز توت فرنگی، سرخابی، خرمایی، ارغوانی، شرابی، یاقوتی و قرمز تیره است در اولین قدم باید بدونید که کدوم قرمز بیشتر بهتون می یاد. همون طور که میدونید پوست‌ها به سه دسته‌ اصلی روشن، برنزه و تیره تقسیم میشن و تمامی تناژهای رنگی پوست هم به دو دسته رنگ‌های سرد و رنگ‌های گرم دسته‌بندی میشن. پس در نهایت، ما شش گروه مختلف رنگ پوست داریم، پوست‌های روشن گرم و سرد، پوست‌های برنزه‌ گرم و سرد و پوست‌های تیره‌ گرم و سرد.

hf

پوست‌های روشن و سرد، نباید به فکر پوشیدن قرمزهای خیلی تیره یا خیلی روشن باشن. معروف‌ترین تناژ قرمز، برای این رده از پوست‌ها، قرمز گیلاسی است. بهترین انتخاب برای پوست های روشن و گرم قرمز تیره است مثل رنگ خون که یه جا پخش شده باشه. قرمز تیره برای پوست های برنزه و سرد هم گزینه مناسبی است. پوست های برنزه و گرم هم باید قرمزی رو انتخاب کنن که به نارنجی متمایل باشه. پوست های تیره و سرد خیلی خوش شانسَن چون هر قرمزی بهشون می یاد. پوست های تیره و گرم باید قرمز متوسط یا گیلاسی رو انتخاب کنن.

ا

2- به گزارش شایانیوز شال و روسری از اکسسوری های مهمی هستند که رنگش باید متناسب با رنگ پوست، مانتو و سایر لباس ها انتخاب بشه. خوبی قرمز اینِ که به هر تناژ پوستیه می یاد، پس چه سبزه باشید چه سفید میتونید از شال یا روسری قرمز استفاده کنید. اگه یه شال یا روسری قرمز داشته باشید میتونید با مانتو مشکی، سفید، زرد، کرم یا خاکی، شتری، آبی، طلایی، نقره ای، سبز و طوسی به راحتی ستش کنید.

x

3- در انتخاب جواهرات برای لباس قرمز باید به رنگشون توجه زیادی داشته باشید. اگه لباس قرمز شما تناژ گرمی داره جواهرات با رنگ طلایی انتخاب‌ هوشمندانه ای است. اما اگه رنگ لباس رو به سردی میره وقت آن رسیده که به طلاهای سفید، مروارید‌ها و نقره فکر کنید.

Set

4- اگه یه کیف یا کفش قرمز داشته باشید به راحتی میتونید اونُ با لباس های مشکی، خاکستری، طوسی، کرم و قهوه ای ست کنید. اگه اصول ست کردن آیتم ها رو بلد باشید و یکم هم ریسک پذیر باشید قرمز در کنار آبی، سبز و بنفش هم جذابیت خیره کننده ای رو برای شما ایجاد میکنه.

IM

5- برای داشتن یه استایل شیک، قرمزهای چهارخانه، راه‌راه، گل‌دار و آبرنگی رو فراموش نکنید. شومیزهای چهارخانه میتونن یه ظاهر اسپرت و دوست‌ داشتنی بهتون بِدن. برای تکمیل این استایل باید بقیه آیتم ها رو از مدل های ساده انتخاب کنید تا هم طرح لباستون بیشتر به چشم بیاد هم اینکه استایلتون به سمت شلختگی نره.

I

IM

fdsg

d

r

o

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی