|

مانتو مینیمال چه نوع مانتویی است؟

مانتوهای مینیمال را بشناسید؛ با یک مانتو ساده همیشه میشه ترندی و جذاب لباس پوشید

مانتو مینیمال

از کلمه مینیمال برای بخش های مختلف هنر استفاده می شود و در حقیقت مینیمال به معنای سادگی و کم بودن آیتم ها در موارد مختلف است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیای مد و فشن سبک های متنوع و زیادی وجود دارد که شما می توانید برای استایل و سبک شخصی خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید و لباس هایتان را طبق آن انتخاب کنید. آشنایی با این سبک‌ های مختلف در لباس‌ پوشیدن به شما کمک می‌ کند تا نه‌ تنها به استایل شخصیتان تنوع بدهید، بلکه بدانید که چه عناصری را می‌ توانید بهتر با هم ست کنید. یکی از استایل های جذاب و دوست داشتنی دنیای مد و استایل سبک مینیمال است. شما می توانید در این سبک یک مانتو مینیمال را انتخاب نمایید و با آیتم های مینمیال دیگر ست نمایید و استایلی ساده و شیک را تجربه نمایید. از کلمه مینیمال برای بخش های مختلف هنر استفاده می شود و در حقیقت مینیمال به معنای سادگی و کم بودن آیتم ها در موارد مختلف است. به طور مثال، مینیمال در طراحی داخلی به معنای کم و ساده بودن وسایل و چیدمان منزل و محیط است. در مد و فشن نیز سادگی و مینیمال بودن سال ها است که مطرح شده است، درواقع در ساده ترین تعریف ممکن، در فشن به استایل هایی که در آن ها سعی می شود با استفاده از حداقل رنگ ها، کمترین پیچیدگی و با کمترین آیتم های ممکن ظاهری زیبا و مناسب ارائه شود مینیمال گفته می شود.

هنگامی که صحبت از استایل مینیمال در مد و فشن می شود، اولین رنگ هایی که به ذهن می آیند سیاه و سفید هستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با استایل های مختلف مینیمال آشنا شوید.

مانتو مینیمال

مانتو مینیمال

استایل مینیمال چه ویژگی هایی دارد؟

خوب است که بدانید پس از جنگ جهانی دوم به دلیل وضعیت بد شرایط اقتصادی، مردم به دنبال استایلی جدید بودند تا در عین کم کردن هزینه های لباس، همچنان زیبا و جذاب به نظر برسند. به این ترتیب، استایل مینیمال به وجود آمد که علی رغم سادگی، با وجود برش های خاص در آن همچنان زیبا و شیک بود. در استایل های مینیمال معمولا از دو یا سه رنگ نهایتا استفاده می شود و جالب است که بدانید پارچه ها شاید از رنگ های شاد و کاملا متضا استفاده شوند به طور یقین ساده و بدون پترن هستند. در استایل های مینیمال معمولا لباس ها به صورت لایه لایه استفاده نمی شوند و تعداد آیتم های این استایل تا حدودی کمتر از سبک های دیگر است.

مانتو مینیمال

مانتو مینیمال

مانتو اسپرت مینیمال؛ خیابانی مینیمال بپوشید

مانتو مینیمال و کژوال نوعی مانتو ساده و معمولا آزاد است، که برای ست کردنش همیشه باید یادتان باشد که نباید کل لباس‌ هایتان را یک رنگ انتخاب کنید زیرا در این حالت استایل مونوکروم را تجربه خواهید کرد، بلکه باید رنگ ‌های متضاد را در کنار یکدیگر قرار دهید. برای مثال اگر مانتو خود را سفید انتخاب کرده اید بهتر است آن را با یک شلوار بگ و خنک مشکی یا سرمه ای ست کنید تا استایل جذاب تری داشته باشید. فراموش نکنی که مشکی اساس استایل مینیمال است و هرگز از مد نمی افتد، پس اگر برای ست کردن رنگ ها دچار سردرکمی هستید از مشکی در این استایل استفاده کنید.

مانتو مینیمال

مانتو مینیمال

مانتو مجلسی مینمیال؛ ساده و شیک به مهمانی بروید

یکی از تصورات غلط درباره استایل مینیمال این است که سبک برای روزهایی که به خیابان می رویم قابل استفاده است، در حالی اینگونه نیست. شما می توانید برای رفتن به مهمانی یک استایل مینیمال و مجلسی را همرمان تجربه کنید و شیک و ساده لباس بپوشید. برای ای کار باید از آیتم های کلاسیک و رسمی ولی در عین حال ساده استفاده کنید و از لباس های پر زرق و برق و کار شده دوری کنید. برای مثال مانتو کتی های ساده می توانند به همراه یک شلوار پارچه ای کلاسیک برای شما یک استایل مینیمال و ساده را به ارمغان آورند.

مانتو مینیمال

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی