|

بررسی استایل گلاره عباسی

استایل مونوکروم گلاره عباسی در نشر چشمه کریمخان؛ نه به فوکُل شهلا تو ابلق نه به الان!

 استایل گلاره عباسی

گلاره عباسی یکی از بازیگران با استعداد و شیک پوش ایرانی است که با اینکه سابقه کمی در بازیگری دارد از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گلاره عباسی متولد تیرماه 1362 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون و از دانش آموختگان کلاس های امین تارخ می باشد. او همچنین فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری است. گلاره عباسی تاکنون در فیلم های سینمایی بسیاری همچون مجنون لیلی، فراموشی، پلکان، 24 سپتامبر، نفس و یک گزارش واقعی ایفای نقش کرده است. ولی بیشتر با مجموعه شهرزاد به چهره ای شناخته شده تبدیل شد و بعد از آن با بازی در سریال آکتور به یکی از چهره های سینمایی جذاب تبدیل شد. شاید برایتان جالب باش که بدانید گلاره در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده و فقط یک خواهر به نام بهار دارد که دارای تخصص در زمینه تغذیه میباشد و در کشور امارات زندگی می کند. گلاره عباسی بر خلاف استایلش در فیلم ابلق دارای استایل شخصی جذاب و متفاوتی است که می توان گفت تا حدودی برای انتخاب آن از سبک کژوال و یا گاها الگانت کمک می گیرد. البته به نوعی می توان گفت در بعضی مواقع هم بسیار زیرکانه به سبک اسمارت کژوال لباس می پوشد، یعنی به گونه ای لباس های خود را انتخاب می کند که کلاسیک به نظر برسد در حالی که استایل راحتی را تجربه می کند.

گلاره عباسی متاهل است و در 25 تیر 1394 وقتی 32 ساله بود خبر ازدواج خود با آقای ادیب راد اعلام نمود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های گلاره عباسی آشنا شوید.

استایل گلاره عباسی

استایل گلاره عباسی

گلاره عباسی با مونوکروم آبی در نشر چشمه کریمخان

اگر اندکی با دنیای مد و لباس آشنا باشید،حتما بارها نام استایل مونوکروم را شنیده‌ اید، زیرا استایل مونوکروم یا تک رنگ، یکی از استایل‌ های محبوب در جهان است که توسط خیلی از افراد مشهور یا حتی خاندان سلطنتی بریتانیا بسیار استفاده می شود. مونو به معنی یک و کروم که از کلمه کروماتیک می‌ آید و به معنی رنگ است. پس باید گفت که این نوع استایل در حقیقت پوشیدن لباس هایی از سر تا پا به یک رنگ است. شاید از نظر بسیاری پوشیدن لباس تک رنگ امری ساده به نظر برسد، اما باید بگوییم که برای آماده کردن استایل مونوکروم باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا ظاهر زیبا و جذابی را به وجود آورید. گلاره عباسی یکی از سلبریتی های محبوب ایرانی است که این کار را با دقت و سلیقه بسیار انجام می دهد و می توان گفت نتیجه بسیار زیبایی هم همیشه می گیرد.

استایل گلاره عباسی

استایل گلاره عباسی

استایل ترندی و جذاب گلاره عباسی در اکران فیلم بدون قرار قبلی

خوب است که بدانید اگر شما هم شخصی هستید که همواره و در تمامی فصل ها، روندهای مد را دنبال می‌ کنید و مطابق مد روز لباس می پوشید، استایل و مد شما ترندی Trendy می باشد. به استایل اشخاصی که مداوم پیگیر ترندها باشند و با عوض شدن فصل و ترندها، کمد لباسشان تغییر کند؛ سبک ترندی می‌ گویند. داشتن استایل ترندی یا مد روز، سود بالایی برای صنعت و فشن و آلودگی های زیادی برای زمین دارد. گلاره عباسی یکی از هنرمندان جسور خانم است که به این سبک علاقه زیادی دارد، همانطور که در تصاویر پایین می بینید او برای اکران فیلم بدون قرار قبلی یک کت سوزن دوزی انتخاب کرده است که یک ایتم ترندی محسوب می شود.

استایل گلاره عباسی

استایل گلاره عباسی

اینبار گلاره عباسی با استایل الگانت در اکران خصوصی فیلم کارت پرواز

استایل کلاسیک و الگانت با اینکه نقاط مشترکی دارند اما متفاوت از یکدیگر هستند. درحقیقت، هدف اصلی هر دو استایل، شیک پوشی است. به همین دلیل شما با کمی خلاقیت می‌ توانید استایل کلاسیک خود را به الگانت تبدیل کنید، به طور کلی می توان گفت استایل الگانت کمی فانتزی تر و شیک تر از کلاسیک است. دقیقا مانند استایلی که در تصاویر پایین می بینید، گلاره عباسی برای شرکت در مراسم اکران خصوصی فیلم کارت پرواز یک استایل الگانت را انتخاب کرده است . او یک وست مشکی را با یک شلوار بگ و شومیز فانتزی ست کرده است و برای ایجاد جذابیت بیشتر از اکسسوری های دست ساز و لوکس استفاده کرده است.

استایل گلاره عباسی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل گلاره عباسی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست تحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل متاهل است وژستها خوبی دارد موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی