|

بررسی استایل لاله اسکندری

استایل جذاب و زرشکی لاله اسکندی در کنار سهراب پاکزاد؛ خانوم با هنرمندا میپره جدیدا!

استایل لاله اسکندری

لاله اسکندری یکی از بازیگران خانم است که به تازگی با استایل جذاب و زرشکی خود در افتتاحیه یک فروشگاه در کنار سهراب پاکزاد بر سرزبان ها افتاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لاله اسکندری متولد 31 آذر 1354 در تربت حیدریه است، او شته طراحی گرافیک در دانشگاه آزاد اسلامی تهران فارغ التحصیل شده و در زمینه عکاسی نیز فعالیت می کند. آغاز فعالیت هنری او در سینما با بازی در فیلم متولد ماه مهر به کارگردانی احمدرضا درویش در سال 1378 بود. او دو خواهر به نام های ستاره اسکندری و سارا اسکندری (چهره پرداز) دارد. لاله اسکندری در فیلم های بسیاری همچون خانواده ارنست، آخرین نقش، آفتاب بر همه یکسان می تابد، راننده تاکسی، این زن حرف نمی زند، تنهایی و شراره ایفای نقش داشته است که می توان یکی از بهترین نقش آفرینی های او را در سریال خاک سرخ دانست. لاله اسکندری یکی از بازیگران خانم است که با اینکه بسیار کم کار شده است به تازگی با استایل جذاب و زرشکی خود در افتتاحیه یک فروشگاه در کنار سهراب پاکزاد بر سرزبان ها افتاد. به طور کلی می توان گفت او برای انتخاب لباس های خود بیشتر از سبک کژوال و یا هنری استفاده می کند و تا حدودی از پوشیدن لباس های رنگی و راحت لذت می برد. البته سبک هنری را می توان به خاطر انتخاب لباس های سنتی در بعضی مراسم ها به استایل او اضافه کرد، وگرنه او بیشتر کژوال پوش است تا هنری پوش.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید لاله اسکندری برادر زاده استاد عبدالله اسکندری گریمور معروف سینما می باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جدید و جذاب لاله اسکندری آشنا شوید.

استایل لاله اسکندری

استایل لاله اسکندری

استایل جذاب و هنری لاله اسکندری در جشنواره هند

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در صنعت مد استایل هنری به سبکی از لباس پوشیدن اطلاق می‌شود که در آن آیتم‌ها، رنگ‌ها و دیگر عناصر استایل متاثر از مبانی اصلی هنرهای تجسمی شکل گرفته باشند. مبانی هنرهای تجسمی شامل قانون‌ ها، ابزارها یا خطوط راهنمایی هستند که هنرمندان بکار می‌ برند تا به گونه‌ای زیبایی شناسانه عناصر هنر را در یک اثرهنری سازمان دهند و با یکدیگر آمیخته کنند و اثری خوشایند و با معنی پدید آید. لاله اسکندری یکی از این بازیگران است که با استفاده از المان های سنتی و خاص سبک هنری را در استایل خود به زیبایی به نمایش می گذارد، در قسمت پایین چند نمونه از این استایل ها را خواهید دید.

استایل لاله اسکندری

استایل لاله اسکندری

لاله اسکندری با استایل زرشکی در کنار سهراب پاکزاد در افتتاحیه یک فروشگاه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید به تازگی تصاویری از لاله اسکندری پخش شده است که نشان می دهد او در کنار خواننده به نام کشورمان سهراب پاکزاد در افتتاحیه یک فروشگاه شرکت کرده است. در این مراسم علاوه بر سهراب پاکزاد، امیر مهدی ژوله، مهران غفوریان، آزاده صمدی، لیلا اوتادی و بهرنگ علوی شرکت داشتند. لاله اسکندری برای شرکت در این مراسم از یک استایل سنتی و هنری خاص به عنوان استایل شخصی استفاده کرده بود که می توان گفت مانند همیشه باعث شده بود جذاب و در عین حال جوان تر دیده شود. انتخاب صندل و کیف حصیری برای استایل تابستانی یک هنرمند انتخابی هوشمندانه به شمار می آید، پس لاله اسکندری به اندازه بازیگری بر انتخاب لباس هایش مسلط است.

استایل لاله اسکندری

استایل لاله اسکندری

لاله اسکندری با مانتو دارک در جلسه نقد فیلم مالیخولیا

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم لاله اسکندری کزوال پوش است، با انکه در بعضی موارد هنری می پوشد ولی در کل می توان گفت او برای استایل روزمره خود کژوال را می پسندد. بسیاری از اوقات این الزام به وجود می آید که برای شرکت در برخی از مهمانی ها و یا دورهمی ها از لباس های راحت استفاده کنید. به طور کلی در صنعت مدلینگ امروزی استایل ها و سبک های مختلفی وجود دارند که یکی از ساده ترین آن ها استایل کژوال است. لاله اسکندری برای شرکت در جلسه نقد فیلم مالیخولیا یک استایل کژوال و دارک را انتخاب کرده بود که می توان گفت تا حدودی او را رسمی نشان می داد.

استایل لاله اسکندری

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل لاله اسکندری قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی