|

بررسی استایل روشنک گرامی

روشنک گرامی آوانگارد پوش این بار با استایل ماکسیمال و جذاب؛ دخترک جسور سینما چه کرده!

استایل روشنک گرامی

روشنک گرامی یکی از بازیگران جوان و با استعداد ایرانی است که علاوه بر بازیگری به عنوان طراح لباس و مدل در دنیای مد هم فعالیت می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- روشنک گرامی متولد اول مهر 1362 و بازیگر سینما و تلویزیون است، او دارای لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد و لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره می باشد. روشنک گرامی فعالیت هنری و بازیگری خود را با حضور در سریال فاصله ها آغاز نمود . اوج کار او در فیلم سینمایی قاعده تصادف بود که این فیلم در جشنواره فجر 31 برنده جوایز متعددی شد و به همین خاطر این بازیگر جوان به خوبی دیده شد. او همچنین در فیلم های هلن، یک کیلو و بیست و یک گرم و ملبورن و همچنین سریال هم گناه نیز ایفای نقش داشته است. البته اگر بخواهیم صادقانه بگوییم یکی از نکته هایی که باعث شناخته شده و مشهور شدن این بازیگر خوش چهره شده است استایل و سبک لباس پوشیدن ان است. روشنک گرامی علاوه بر بازیگری در زمینه مدلینگ و طراحی لباس هم فعالیت دارد که می توان گفت فعالیت او در این زمینه هم بر شناخته شدنش بی تاثیر نبوده است. این بازیگر جوان یکی از جسور پوش ترین بازیگران خانم سینمای ایران است که می توان گفت تا حدودی در انتخاب لباس هایش موفق بوده است.

روشنک گرامی علاوه بر بازیگری، هنرهای دیگری هم دارد که طراحی لباس یکی از آن ها است، او نگاهش به دنیای بازیگری به منزله شغل نیست و در واقع تنها راه کسب درآمد را بازیگری نمی داند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های جذاب روشنک گرامی آشنا شوید.

استایل روشنک گرامی

استایل روشنک گرامی

روشنک گرامی با شلوار گل گلی در اکران فیلم کوزوو

همانطور که در قسمت های بالاتر گفتیم  روشنک گرامی یکی از آوانگارد پوش های سینمای ایران است، او برای طراحی بیشتر استایل های خود از این سبک جسورانه کمک می گیرد. پس تا حدودی می توان گفت او استایلیت خود است، استایلیستی که از ترکیب رنگ ها و مدل های لباس و خلق لباس های جدید هیچ هراسی ندارد. برای آشنایی بیشتر با سبک اوانگارد خوب است که بدانید استایل آوانگارد نوعی استایل ساختارشکنانه و پویا است که معمولا توسط افراد مشهور و سلبریتی ها انتخاب می شود. . در دنیای امروز آوانگارد بودن به معنای شکستن کلیشه‌ ها و پا گذاشتن به دنیایی جدید و خلاقانه در زمینه‌ های مختلف هنری مانند ادبیات، سینما، فشن، میکاپ، دکوراسیون، نقاشی، معماری و حتی آشپزی است.

استایل روشنک گرامی

استایل روشنک گرامی

استایل آوانگارد و جذاب روشنک گرامی در اکران فیلم یک کامیون غروب

روشنک گرامی با اینکه فعالیت هنری خود را یک دهه است که آغاز کرده است بسیار شناخته شده و مشهور است و می توان گفت بخش بسیار زیادی از این محبوبت را مدیون دنیای مد است، او برای شرکت در مراسم اکران فیلم یک کامیون غروب هم مانند دیگر مراسم هایی که شرکت می کند لباس پوشیده بود. او یک پیراهن مشکی را با یک جوراب شلواری سبز ست کرده بود و برای تکمیل استایل خود از بوت های چلسی و یک کت رویه سنتی با طرح بوته جقه استفاده کرده بود. لباس های پترن دار و شلوغ یکی از نشانه های استایل آوانگارد و یا ماکسیمال هستند که همیشه در استایل های روشنک گرامی به چشم می خورند.

استایل روشنک گرامی

استایل روشنک گرامی

استایل چین چینی و عروسکی روشنک گرامی در اکران فیلم مسخره باز

به جرات می توان گفت که روشنک گرامی یکی از جذاب ترین طراحی ها و استایل های خود را برای مراسم اکران فیلم مسخره باز به نمایش گذاشت. شاید برایتان جالب باشد که بدانید او در این مراسم یک مانتو عروسکی و چین چینی را به سبک شخصی خود به تن داشت و برای تکمیل استایل خود از شلوار بگ کوتاه، جوراب های بلند لبه چین دار و کیف معروف خود استفاده کرده بود. منظور از کیف معروف همان کیفی است که در استایل بالایی و در مراسم اکرا فیلم یک کامیون غروب استفاده شده بود. این کیف به نوعی یک کیف وینتیج و دستی محسوب می شود که برای استایل های جذاب و آوانگارد روشنک گرامی جان می دهد.

استایل روشنک گرامی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل روشنک گرامی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی