|

فال احساسی و ازدواج امروز 16 مهر؛ اگه سردرگمی و ناامید طالعتو ببین!

فال احساسی

اگه به فال اعتقاد داری فال احساسی و ازدواج امروز 16 مهر را حتما بخون که به آرامش برسی!

لینک کوتاه کپی شد

توجه داشته باشید که فال ها جنبه سرگرمی دارد و کسی نمی تواند آینده را پیشگویی کند ممکن است ندای بیش نباشد برای تسکین آرامش و انگیز فال احساسی امروز 16 مهر خود را ببینید!

فروردین: رابطتتون برای چند روزی سرد میشه ولی باهم  در ارتباط خواهید بود و تماس دارید تو تماس صحبت هایی از آینده میشه که حالتون رو دگرگون میکنه و حس امنیت و آرامش  خواهید داشت و نکته مهم این است که از حس درونی شما باخبر خواهد شد!

اردیبهشت: در یک جمعی به شما ابراز عشق و علاقه و دوست داشتن خواهد کرد و همه افراد متوجه این همه علاقه به شما می شوند و هدیه کوچکی برای شما درنظر گرفته است!

خرداد: نسبت بهم بدبین حساس و شکاک میشوید. طرف مقابل شما دوستتون داره ولی گاها احساساتشو نسبت به شما پنهون و ابراز نمیکنه و همین موضوع باعث سو تفاهم بینتون میشه به امید خدا به زودی از بلاتکلیفی درت میاره!

تیر: خیلی شمارو قبول داره، شخص احساسی شما آدمی هست که ظاهر طرفش براش خیلی مهمه پس تلاش کن بیشتر به خودت برسی. به مشکل بزرگی برخورده سعی کن این روزها بیشتر از قبل بهش توجه کنی که کلید خوشبختی شما است!

مرداد: اختلاف نظر بابت موضوعی در رابطه پیدا می کنید. اعصابتون خرد میشه که باعث یکسری بحث ها میشه ولی با صبوری به خیر میگذره و دوباره هم چی درست میشه. یه خبر ناگهانی از سمتش شمارو خوشحال خواهد کرد!

شهریور: از شخصیت شما خیلی خوشش میاد در وعده 6 یه استارت خوب و بزرگ تو رابطتتون دارید و از یه نا امیدی بزرگ خلاص میشید. شخصیتش طوریه که زود از رفتارهای بدش پشیمون میشه و سوپرایز در راه دارید!

مهر: طرف شما از تنش و بحث بسیاری فراری و بیشتر دنبال آرامش و عشق توی رابطشه به شما علاقه مند و دوست داره که این موضوعات را به خوبی درک کنید اگر بیشتر از قبل توجه کنید و اعتمادش را جلب کنید امکان ازدواج هست!

آبان: در رابطه شما یک اتفاق که بیشتر شبیه یک معجزست پیش میاد که بینهایت جفتتون رو خوشحال میکنه طرفتون از این که شما رو تو زندگیش داره بسیار خوشحاله و احتمال سفر در آینده نزدیک خیلی زیاده!

آذر: حسش به شما واقعیه دیدار عاشقانه ای در پیش دارید و به یکدیگر هدیه یا گل می دهید. اگر شرایطش مهیا باشد برای تفریح و گردش به یک جای پر از مه و خنکی می روید و روحی تازه می گیرید.

دی: آدم احساساتیه پس اگر میخواهی روش تسلط پیدا کنی از در محبت وارد شو. گاها فکر میکنی قصد سو استفاده از شما رو داره ولی قلبا دوستون داره و دیدار عاشقانه دارید!

بهمن: تو رابطتون مانع و گره هست که تا 7 زمان نزدیک رفع میشه. دوستتون داره و به زودی به شما قول هایی راجع به آینده میده.پس بهتر است که عجول ناشید و صبر داشته باشید.

اسفند: یار احساسی شما همیشه و در همه حال شما و کارهایتان را زیر نظر دارد. بهتر است که بیشتر مراقب کارهایتان باشید. در یک جشن و شادی باهم شرکت می کنید که به زودی در این زمان به شما یک پیشنهاد بزرگ و هیجان انگیزی میدهد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی