|

بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون / بهترینای بازار امروزُ تور کن که فوق العاده ان

بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونه در خرید شما موثر باشه و بهتون کمک کنه تا انتخاب بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم بهترین ها رو داشته باشیم چون ذات انسان یه جورایی طمع کاره که خب در هر فردی میزان این طمع کم و زیاد داره هر چند که افراط در این حس میتونه عواقب بدی داشته بشه اما بالاخره میل به داشتن بهترین ها میتونه شما رو رو به جلو حرکت بده مثلا در صورتی که در زمینه ی گوشی بودجه تون تا ده میلیون باشه و دوست داشته باشید که دنبال بهترین محصول در این بازه ی قیمتی باشید میرید سراغ دونستن این که بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون در بازار امروز کدوما هستن که این موضوع نمیشه طمع این یعنی شما برای خودتون و پولتون ارزش قائل هستید!

در خصوص بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون میشه گفت که این گوشی ها جزء میان رده های بازار محسوب میشن و از کیفیت خوبی برخوردارن و میتونن لحظات خوبی رو برای شما در مواقعی که اون ها رو استفاده میکنید به به وجود بیارن و باعث بشن که از پولی که بالاشون دادید پشیمون نشید چون این غول چینی این اواخر حسابی زحمت کشیده و این روزا داره ثمره ی زحماتش رو با سر تیتر اومدن اسمش میبینه که کنار برند کره ای سامسونگ میاد و جالبه که به خاطر تنوع زیادش توی قیمت هم یه جورایی بازار ایران رو هم تو دستش گرفته حالا در ادامه بریم سراغ معرفی چند تا از بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون.

بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون

پوکو X5 5G از بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون

در اول لیست بریم سراغ این محصول شیائومی یعنی Poco X5 5G که دارای یه نمایشگر 6.67 اینچ از نوع سوپر امولد هست که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 120 هرتز هست و از روشنایی، وضوح و دقت رنگ بالایی برخورداره. قلب تپنده ی این محصول یعنی پردازنده ی اون یه تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ که دارای قدرت و عملکرد خوبی هست و خیلی به ندرت گرم میشه. باتری این محصول دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی هست و دارای طول عمر مناسبیه و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه. اما در خصوص دوربین ها باید بگیم که دوربین اصلی اون 48 مگاپیکسل و دوربین سلفی هم دارای سنسور 13 مگاپیکسلی هست.

اما از معایب اون میشه به این که با اندروید دوازده راه اندازی میشه، یه اسپیکر داره که صداش هم خیلی عالی نیست و این که قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K رو نداره اشاره کرد.

بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون

ردمی نوت ۱۰ پرو از بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون

گوشی دیگه ای که در لیست بهترین های شیائومی تا ده میلیون جا داره ردمی نوت ۱۰ پرو هست که علاوه بر طراحی زیبایی که داره ضد آب هم هست. اندازه ی نمایشگر این محصول 6.67 اینچ هست و از نوع امولده، حداکثر روشنایی اون 1200 نیت و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 120 هرتز هست که سرعت اون رو بی نهایت بالا میبره. در خصوص پردازنده و قلب تپنده ی این محصول این طور میشه گفت که دارای یه تراشه ی اسنپدراگون 732G هست که عملکرد پایدار از ویژگی های اونه و زیاد هم گرم نمیشه. باتری این گوشی دارای 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت هست و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

در خصوص دوربین اصلی این گوشی باید بگیم که دارای یه سنسور 108 مگاپیکسلی هست و دوربین سلفی اون هم 16 مگاپیکسل هست که هر دو قادر هستن توی نور روز عکس و ویدیوهای با کیفیتی بگیرن. از دیگر مزیت ها های اون هم میشه به بلندگوهای استریو با کیفیت خوب، رادیو، NFC و... اشاره کرد. اما برسیم به حرف زدن از معایب این گوشی؛  ردمی نوت ۱۰ پرو شارژ معکوس نداره، دوربینش توی شرایطی که نور کم باشه زیاد خوب عمل نمیکنه و حالت شب نداره.

بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون

ردمی نوت 11 پرو 4G از بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون

 برسیم به محصول سوم از لیست بهترین های شیائومی تا ده میلیون یعنی ردمی نوت 11 پرو 4G؛ این گوشی دارای یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ هستش و از نوع سوپر امولده و حداکثر روشنایی اون 1200 نیته و دارای دقت رنگ و وضوح بالاییه و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه ی اون 120 هرتز هست که این امکان سرعت اون رو در حین کار کردن باهاش بالا میبره. در خصوص ظاهری این گوشی دارای طراحی منحصر به فردی هست و توی ساخت اون از شیشه استفاده شده و ضد آبه. پردازنده ی این گوشی یه تراشه ی  هلیو G96 هستش.

باتری تعبیه شده هم دارای طول عمر بالایی هست و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه و میتونه در عرض پونزده دقیقه گوشی رو تا پنجاه درصد شارژ کنه. در خصوص دوربین ها هم باید اینطور بگیم که دوربین اصلی این گوشی دارای یه سنسور 108 مگاپیکسلی هست و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 16 مگاپیکسلیه. بلندگوهای استریو این محصول دارای کیفیت بالایی هستن. اما برسیم به معایب این گوشی؛ پردازنده ی ردمی نوت 11 پرو 4G توی این گوشی عملکرد ضعیفی داره و گاهی اوقات در اثر فشار گوشی هنگ میکنه. فیلمبرداری 4K نداره، دوربینش هم نسبت به نسل قبل خودش یعنی ردمی نوت 10 پرو افت داشته.

بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی