|

میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسمخانی 24 سال از او کوچکتر است! بیوگرافی + عکس

مدتی است خبر ازدواج پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی مستند ساز و روانشناس سرشناس در صفحات مجازی منتشر شده و حاکی بر ازدواج مجدد پیمان قاسم…

لینک کوتاه کپی شد

پیمان قاسم خانی زاده ۳۰ دی‌ ۱۳۴۴ خورشیدی است.پیمان قاسم خانی فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی است.پیمان قاسم‌خانی در اکثر ساخته‌های مهران مدیری به عنوان نویسنده و یا سرپرست نویسندگان در کنار او حضور داشته‌است.پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است.همچنین پیمان قاسم خانی،برادر مهراب قاسم خانی فیلمنامه نویس و طراح صحنه و لباس است.

میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسمخانی 24 سال از او کوچکتر است! بیوگرافی + عکس

ازدواج پیمان قاسمخانی با بهاره رهنما

او در سال ۱۳۷۱ با بهاره رهنما بازیگر ایرانی ازدواج کرد و در سال ۷۶ صاحب دختری بنام پریا شدند به گفته‌ی بهاره رهنما درباره ازدواجشان زمانی که ۱۷ سال داشت و دانشجوی سال اول دانشگاه بود باهم آشنا شدند و در سال‌های بعد این آشنایی شکلی جدی‌تر به خود گرفت. آنها در سال ۱۳۷۳ باهم ازدواج کردند و حاصل این ازدواج یک دختر به نام پریا قاسم‌خانی است. این زوج پس از 24 سال زندگی مشترک در سال 94 از یکدیگر جدا شدند.

ازدواج مجدد پیمان قاسمخانی با میترا ابراهیمی

مدتی است خبر ازدواج پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی مستند ساز و روانشناس سرشناس در صفحات مجازی منتشر شده و حاکی بر ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی می باشد میترا ابراهیمی ۳۱ سال سن دارد و تا کنون ازدواج نکرده است .او دارای مدرک روانشناسی میباشد و سابقه فعالیت در زمینه هنری دارد . میترا ابراهیمی یک مستند ساز حرفه ای است. میترا ابراهیمی در سال ۱۳۹۸ شمسی اولین فیلم بلند مستند خود را با نام " کامی " درباره کامیار شاپور ، پسر فروغ فرخزاد کارگردانی کرده بود و این فیلم را در سیزدهمین جشنواره سینما حقیقت از پرده‌ سینمای چارسو به اکران رساند. " کامی " ، روایتگرِ زندگی کامیار شاپور ، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور است. پرتره‌ ای از مردی که می ‌توان او را نماد عزلت آدمی در دوران معاصر دانست.

میترا ابراهیمی در مصاحبه ای درباره علاقه شخصی خود به فیلمسازی می گوید: " شغل من در واقع روانشناسی است؛ اما همیشه به ادبیات علاقمند بودم و آن را دنبال می ‌کردم حتی کلاس ‌های فیلمنامه نویسی نیز شرکت کرده بودم اما تجربه ‌ای در زمینه فیلمسازی نداشتم فیلمسازی برایم به صورت وحشتناکی سخت بود و اما با خوش شانسی بزرگی روبرو شدم و آن کامیار شاپوری بود که روبروی دوربین من نشسته بود و با همه چیز کنار می ‌آمد.

پیش از تدوین مستند کامی هر کسی که به تماشای آن می ‌نشست از جمله مهرداد اسکویی از ارتباط خوبی که بین ما شکل گرفته بود جا می‌خورد. این مستند به صورت یواشکی و به دور از چشم استاد‌هایم فیلمبرداری شد زیرا همه می‌گفتند که تو هنوز آماده نیستی، در این بین همچنان به کلاس می ‌رفتم و تمام چیزهایی که یاد می ‌گرفتم را صبح روز بعد به محل فیلمبرداری می‌بردم و از آن‌ ها استفاده می ‌کردم. "

منبع:

شمانیوز، پارسینه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی