|

(عکس) ازدواج پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما با میترا ابراهیمی صحت دارد؟

در روزهای اخیر تصاویری از پیمان قاسم خانی در کنار میترا ابراهیمی در شبکه مجازی منتشر شده و برخی رسانه ها از ازدواج این دو نفر خبر دادن…

لینک کوتاه کپی شد

مدتی است خبر ازدواج پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی مستند ساز و روانشناس سرشناس در صفحات مجازی منتشر شده و حاکی بر ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما می باشد گفته میشود تا کنون این خبر توسط پیمان قاسم خانی و یا میترا ابراهیمی تایید و یا تکذیب نشده است.

ازدواج و طلاق پیمان قاسم خانی

او در سال ۱۳۷۱ با بهاره رهنما بازیگر ایرانی ازدواج کرد و در سال ۷۶ صاحب دختری بنام پریا شدند به گفته‌ی بهاره رهنما درباره ازدواجشان زمانی که ۱۷ سال داشت و دانشجوی سال اول دانشگاه بود باهم آشنا شدند و در سال‌های بعد این آشنایی شکلی جدی‌تر به خود گرفت. آنها در سال ۱۳۷۳ باهم ازدواج کردند و حاصل این ازدواج یک دختر به نام پریا قاسم‌خانی است. این زوج هنرمند و سینمایی بعد از سال ها زندگی مشترک در ۲۴ سال زندگی خود از هم جدا شدند. بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی کارآفرین و صاحب برند لوازم آرایشی و بهداشتی ازدواج کرده است. (عکس) ازدواج پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما با میترا ابراهیمی صحت دارد؟

میترا ابراهیمی کیست؟

میترا ابراهیمی متولد ۱۳۶۹، دکتر روانشناس و مستندساز، دارای مدرک تحصیلی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان است. خانم میترا ابراهیمی بعد از پایان تحصیلاتش در رشته روانشناسی بالینی کودک و نوجوان ، اکنون چند سالی است که در زمینه روانشناسی مشغول است. مطب مشاوره ایشان با شماره کلینیک ۲۲۹۱۶۱۱۴ می باشد وی علاوه بر پزشکی ، در زمینه حمایت از حیوانات نیز فعالیت دارد و گیاهخوار است. (عکس) ازدواج پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما با میترا ابراهیمی صحت دارد؟

ورود به حوزه کارگردانی و مستندسازی

ایشان در کنار مشاور روانشناس بودن، مدتی اشا که وارد حرفه مستندسازی و کارگردانی شده است و اولین مستند خود را به نام کامی بر اساس زندگینامه فروغ فرخزاد و پسرش کامیار شاپو ساخت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی