|

3 آیتم مهمی که تو دکوراسیون عید جدید از مد میوفتن / به جاش اینا ترند میشن خیلی خوبن

اگر شما هم دلتون یه مد و مدبازی اسای میخواد اما نمیدونید تو خونه چه کنید که به این هدف برسید، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مد تنها در استایل نیست که جلو میره و تبدیل به ظاهری دیگر میشه، بلکه در همه چیز علی الخصوص دکوراسیون نیز به شدت تاثیر گذاره و میتونه ترندهایی جذاب از خودش رو کنه. هر ساله آیتم هایی به دیزاین خونه اضافه و گزینه ایی هم کم میشه که میتونه به زیبایی و تنوع اونها کمک کنه. ابته که همیشه اینجوری نیست که یه حرکت جدید زده بشه و ممکنه آیتمی که صد سال پیش مد بوده دوباره الان بیاد رو بورس و یا اینکه اون چه که بیست سال پیش مورد علاقه مردم بوده دوباره با کمی تغییر ترند بشه!

به هر حال که دکوراسیون تاثیر فراوونی تو زندگی آدما داره چرا که خونه اون نقطه ای هستش که آدما خسته و یا خوشحال از هرجایی که بر گردن آخرش میان خونشون و اونجاست که اروم میگیرن. از طرفی هم خوشگلی و زشتی خونه خیلی تو روحیه افراد تاثیر مستقیم داره و اینکه شما به یه خونه خوش چهره و تمیز برگردید خوشاینده یا بیاین ببینین خونتون شلوغ پلوغ و با وسایلی نه چندان زیباست! احتمالا تو شرایط دوم بیشتر خستگی تو تنتون بمونه. البته که این گفته ها به این منظور نیست که حتما باتدی لوازم و دکور لاکچری و گرون باشه خیر، بلکه هر خونه ای بسته به سلیقه و بودجه ای که داره میتونه آشیونه ای جذاب برای خودش بسازه.

اما دلتون میخواد آشپزخونه آشیونه گرمتون دم عیدی کمی ترند تر باشه؟ پس خوبه که با آیتمایی که تو سال 2024 از مد افتادن و اونهایی که اومدن رو مد آشنا بشیم و یه تغییر ریز یا درشت به اونچه که به عنوان مد دکوراسیون هستش بدیم.

دکوراسیون آشپزخانه

سنگ کوارتز وارد عمل میشه و حسابی خوشگل میکنه

آشپزخونه واسه هر خونه ای خیلی مهمه، هم به لحاظ کاربردی و هم از نظر ظاهری. به گفته دنیل پردو، طراح داخلی و بنیانگذار دی‌ کِی هومز، سنگ کوارتز تونسته تو این چند سا اخیر به یکی از محبوب ترین آیتم ها در آشپزخونه تبدیل بشه که خب در سال ۲۰۲۴ هم تو صدر لیست پر طرفدارترین ها قرار داره.

پردو میگه: این سنگ شباهت زیادی با سنگ مرمر داره، اما با فرق اینکه دوام بیشتری داره و نگهداری کمتری هم نیاز داره. وی ادامه میده و میگه این سنگ همچنان مورد انتخاب خیلی ها خواهد بود و ترند سال جدید.

قطعا میتونه جالب و البته لاکچری باشه وقتی شما از این سنگ به جای مرمر استفاده نمایید و جلایی تازه به آشپزخونتون بدید.

دکوراسیون آشپزخانه

آیتم های برنجی مد رو درسته قورت داده اند

شیرآلات نیز از دست قسمت هایی به حساب میان که نه تنها کاربردی به شدت مهم تو آشپزخونه دارند، بلکه از نظر ظاهری نیز برای سینک که یکی از عناصر مهم سه گانه آشپزخونه هستش اهمیت داره. از شیرآلات گرفته تا وسایل روشنایی، همگی از روکش های برنجی باشن خوبه چرا که روکش های برنجی یه انتخاب پرطرفدار تو آشپزخونه محسوب میشه و از هر دو این انتظار میره که این روند رو ادامه بدن چرا که همچنان رو مد هستند.

خوبه که بدونید برنج‌ های پولیش‌ شده و پرداخت‌ شده از دست خوشایند ترین انتخاب‌ های حال حاضر می باشند و نکته ای که هست اینه که هر دو میتونن گرما و انرژی رو به فضا اضافه کنند.

دکوراسیون آشپزخانه

واسه تعویض کابینت و یا برچسب کابینت؛ رنگ گرم یادت نره

جالبه که بدونید تاما بل، طراح داخلی تاما بل دیزاین میگه خیلی از مشتریان اومدن و در حال تعویض کابینت های سفید خود به رنگ های گرم تر هستند و اینجوری میپسندن تا فضای دنج تری در آشپزخونه ایجاد کنند! 

بل میگه: البته با اینکه هنوزم آشپزخونه هایی با کابینت های سفید رنگ کار می کنیم، من گرایش قابل توجهی به سمت و سوی ترکیب کابینت های رنگی میبینم که خب استفاده از چوب‌ های گرم و رنگ‌ های گرم و اشباع‌ شده با رنگ‌ های خنثی گرم، ترکیب‌ات دنجی ایجاد خواهند کرد. 

آشپزخونه هایی با کابینت های سفید دیگه اونقدر ها محبوب نیستند.

دکوراسیون آشپزخانه

اینها رو مد نیستند: روشنایی های بزرگ!

کورتنی وولرشایم، طراح داخلی فلور۳۶۰، بر این نظره که انتظار داره تو سال جدید کمتر روشنایی و لوستر های بزرگ رو تو آشپزخونه ببینه، اونهای که نشون دهنده تجمل هستند! وی بر این فکره که کردم احتمالا تو عرصه های نوری به سمت روشنایی هی گرم تر میرن و از این آیتم های برای مکان های مختلف آشپزخونه انتخاب می کنند.

وولرشایم میگه: لوازم سقفی به خودی خود نمیتونه اون درخشش گرم رو ایجاد کنه که نورپردازی لایه ای غیرمستقیم مانند LED زیر کابینت‌ ها و دیوارکوب‌ها میتونن به فضا اضافه کنن و حسابی بهش جون بدن.

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه

اینها رو مد نیستند: قفسه های باز محو افق میشن!

اگرچه که قفسه‌ بندی باز، به خصوص تو فضاهای اصلی مثل آشپزخونه، میتونه فضا رو بزرگتر نشون بده، اما ورگارا میگه این راه حل نمیتونه کاربردی باشه و در حال منسوخ شدنه!

وی بر این نظره که در عوض مردم به سمت فضاهای مخفی با کابینت های سنتی سوق پیدا کرده اند.

دکوراسیون آشپزخانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی