|

ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت/ مهم نیست کابینتت چه رنگیه با این فرشا که مد شده محشره

در این مقاله در خصوص ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت صحبت کردیم که میتونید با استفاد از مطالب ذکر شده یه دکور عالی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا همه به نوعی علاقمند هستن که یه دکور شیک و پیک توی منزلشون داشته باشن چون بالاخره دکور شیک سر شما رو پیش چهارتا آدم بالا میبره و باعث سرافرازیتون میشه چون افراد با دیدن دکور زیبایی که شما خلق کردید بی برو و برگرد لب به تعریف از دکور و چیدمان شما باز میکنن که قرار گرفتن در یه همچین موقعیتی خیلی حال خوبی به آدم میده. البته که در این بین شما باید در جریان جدیدترین مدها هم باشید مثلا بدونید فرش آشپزخانه جدید چه ویزگی هایی داره و چه مدل فرش هایی مد شدن و بیشتر روی بورس هستن تا در صورت لزوم شما هم تا حدودی با مد روز پیش برید حتی اگر از اون دسته از آدمایی هستید که اصلا از مد پیروی نمیکنن ولی خب لازمه که ازش سر دربیارید.

بنابراین در خصوص انواع لوازم منزل باید بدونید که مدهای روز چیا هستن و در حال حاضر که دارید این مقاله رو میخونید هم احتمالا میخواهید که با توجه به قواعد دکوراسیون ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت رو طبق مد پیش ببرید که خب کار درستی هم میکنید چون در غیر این صورت احتمال این که بعد از یه مدت از دکورتون زده بشید وجود خواهد داشت هر چند که عوض کردن دکور خیلی خوبه ولی خب باید بیه مدتی هم از دکور قبلی بگذره و بعد آدم دست به یه همچین کاری بزنه بنابراین باید در دکور زدن حسابی دقت و وسواس به خرج بدید خصوصا در مورد فرش چون شاید باورتون نشه که شما حتی میتونید با قواعد دکور چیدمان فرش برای بزرگ تر نشون دادن خونه رو هم حتی یاد بگیرید که خب میشه گفت این عالیه. حالا وقت رو بیشتر از این هدر ندیم  بریم به سراغ مقاله ی امروز و ست کردن فرش و کابینت با هم و دیدن یه سری از نمونه فرش های جدید که مد شده.

ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت

در کنار کابینت های سفید سراغ فرش هایی به رنگ  خنثی برید

توی آشپزخانه ای که از راحتی و ظرافت برخورداره میتونید کابینت های سفید و یا رنگ وشن خودتون رو با فرش هایی با رنگ های خنثی ست کنید و از زیبایی فضایی که خلق کردید حسابی لذت ببرید. به عنوان مثال یه فرش به رنگ طوسی و یا بژ میتونه برای شما یه فضای زیبا و دنج که برای جمع شدن خونواده کنار هم بسیار مناسبه خلق کنه. در صورتی که شما در کنار کابینت های سفید رنگ های خنثی رو برای فرش انتخاب کنید مطئن باشید که دستتون برای استفاده از رنگ ها در دیگر آیتم های موجود بسیار بازتر خواهد بود و جسارت بیشتری در عمل میتونید از خودتون نشون بدید و جالبه که مهم هم نیست که آشپزخانه ی شما سبکش مدرن باشه و یا کلاسیک.

ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت

ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت

ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت

کابینت های تیره رنگ رو با فرش های ایرانی ست کنید

از اون دسته از افرادی هستید که علاقمند به این هستید کهاز دکوراسیونی که دارید حس پیچیدگی دریافت بشه و اونقدرا طرفدار سادگی نیستید؟ پس توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ فرش های شرقی و ایرانی در کنار کابینت هایی به رنگ تیره هست که نقطه ی کانونی در دکورتون دقیقا فرشتون خواهد بود و نظر هر بیننده ای خواه ناخواه به سمت فرش جلب میشه و از حیرت اینهمه زیبایی هاج و واج میمونه!

چرا که طرح های پیچیده ی فرش های ایرانی همراه با رنگ های غنی که در اون ها استفاده شده حس شکوه و مجلل بودن رو به افراد منتقل میکنه و هماهنگی اون ها هم با کابینت های به رنگ تیره این شکوه و زیبایی رو دو چندان خواهد کرد. این رو هم اضافه کنیم که در صورتی که آشپزخانه ی شما متراژ بزرگ و نورگیر خوبی هم داشت بی برو و برگرد به سراغ این ست برید.

ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت

ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت

کابینت های قهوه ای رو اینجوری با فرش ست کنید

شما یه آشپزخانه ای رو که دارای کابینت هایی به رنگ قهوه ای هست رو میتونید با فرش هایی که رنگ غنی کابینت رو تکمیل میکنن بی نهایت زیبا، مدرن و آرامش بخش جلوه بدید به عنوان مثال در این بین شما میتونید در کنار کابینت هایی به رنگ قهوه ای از فرش هایی به رنگ های خاکی مثل خرمایی، بژ گرم و کاراملی استفاده کنید که از اونجایی که رنگ های طبیعی بشمار میرن میتونن فضای دنج و منسجمی رو ر کنار کابینت های قهوه ای رنگ شما به وجود بیارن.

همچنین میشه در کنار کابینت های قهوه ای به سراغ یه مد روز هم در فرش ها برید که اون فرش های وینتیج هست که این روزا برای استفاده در فضای آشپزخانه بسیار توصیه میشن و حسابی رو بورس اند چون شما با این مدل از فرش های میتونید به دکور خودتون عمق ببخشید. در صورتی هم که مایل به ایجاد تضاد بودید میشه به سراغ فرش هایی به رنگ طوسی از روشن تا تیره رفت و با ذهن بیننده بازی کرد.

ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت

ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی