|

انواع جدیدترین هفت سین با ظروف چوبی / بشو اون خونه ای که همه با سفرش سلفی میخوان

اگر شما خانومی هستید که برای سفره هفت سین موندید چه ظروفی انتخاب کنید تا زیباتر از سال های گذشته بشه، پیشنهاد ما به شما ظروف چوبی می باشد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- ما ایرانی ها معمولا علاقه خاصی به مهمانی گرفتن تو مناسبت های مختلف داریم. مثلا شب یلدا حسابی میترکونیم و با انتخاب تم و لباس و چیدن میز و درست کردن غذاها و خوشمزه جات مختلف و مخصوص، کلی لذت می بریم و خوش میگذرونیم. از طرفی هم شیفته مهمترین عیدمون یعنی عید نوروز هستیم که با اومدنش بهار هم میاد و از اونجایی که سال هم عوض میشه، خب ما عاشق اینیم که واسش سنگ تموم بزاریم. مثلا یکی از مواردی که برای همه ما اهمیت بالایی داره چیدن سفره هفت سین هستش که دیگه دم دمای عید همه خانوم ها میفتن تو فکرش و انجامش.

اینکه چه ظرفی رو برای چیدن سفره هفت سین انتخاب کنیم و یا اینکه اصلا چه مدلی بچینیم که خوشگل تر بشه، همه و همه ذهنمون رو مشغول میکنه. یه وقت ممکنه برید سراغ تمیز کردن کابینت ها و یهو ظرف هایی رو پیدا کنید که اصلا یادتون نبوده این ظرفا رو داشتین و مناسب هفت سین هم باشن. اما اگر غیر اینه، حتما از ظروف چوبی برای سفره هفت سین استفاده کنید. بیاید و به پیشنهاد ما فکر کنید مطمئن باشید که منصرف نخواهید.

هفت سین با ظروف چوبی

سفره هفت سین با چوب؛ یه گرمیه خوش قیافه به سفرت هدیه بده

چوب یکی از گرم ترین و قدیمی ترین متریال ها محسوب میشه که سالهاست تو ساخت و تزیین خیلی از لوازم و وسیله ها استفاده میشه. منظور از گرمی چوب همون احساس خوب و خوشایندی هستش که شما با دیدن چوب بهتون القا میشه و لذت میبرید. 

در سبک‌ های مختلف از سبک کلاسیک گرفته تا سبک مینیمال، مدرن و جپندی در دکوراسیون داخلی، چوب یه جایگاه ویژه داره که خب برای تزیین فضای داخلی خونه و ایجاد حس آرامش به شدت موثره.

هفت سین با ظروف چوبی

ظروف چوبی میتونن با چه وسایلی ست بشن؟

پس اگر پیشنهاد ما برای استفاده از ظروف چوبی رو قبول کردین بدونین که سراغ خوب چیزی اومدین، چرا که این ظروف متریال چوب میتونه خیلی راحت و خوشگل با هر ست چیدمان و دکوراسیونی ست بشه و خودش رو هماهنگ کنه.

فراموش نشه این رو هم بدونید که همیشه گره خوردن رنگ و چوب، وسیله های مدرن و چوب، عناصر لاکچری و چوب، همه و همه زیبایی منحصر به فردی به خونه یا دکور شما میبخشند. 

هفت سین با ظروف چوبی

زیبایی چوب با رنگ طبیعی؛ چوب طبیعی یا روکش چوب؟

اما بگذریم از وسایل چوبی و بسیم به سراغ همون مطلب اصلی خودمون که در رابطه با ظروف مناسب هفت سین بود، اما اینبار با جنس چوب.

این ظرف ها هم میتونن از خود چوب باشن که خب به طور قطع گرون قیسمت از آب در میان و هم میتونن با روکش چوب باشن که انتخاب بین این دو رمود بستگی به بودجه و سلیقه شما داره.

نمیدونم تا چه حد با من هم نظر هستین، اما زیبایی ظروف چوبی به رنگ طبیعی هستش که دارند. پس بهترین کار اینه که از ظروفی که این ویژگی رو دارن استفاده کنید و یه سفره هفت سین دلبرا بچینید.

هفت سین با ظروف چوبی

هفت سین با ظروف چوبی

سفره هفت سین شما کوچیک و مینیماله، یا بزرگ و مجلل؟

اگر ترجیح شما بر اینه که یک سفره هفت سین کوچیک و فسقلی داشه باشین که خب میتونین با استفاده از ست سرویس های چوبی کوچیک و البته پیاده کردن ایده های مینیمال تر به این خواسته خود برسید. اما اگر بر این نظر هستید که سفره هفت سینی بزرگ تر و مجلل بچینید، پس بی شک باید برید سراغ اونم دست از ظروفی که بزرگ تر هستند و چشمگیر تر. چرا که وجود ظرف های با سایز کوچیک تو سفره ای که بزرگه نه تنها گم خواهد شد، بلکه زیبایی خاصی هم به سفره نخواهد داد و یه جورایی سفره شما کچل طور به نظر میاد چرا که به میزان کافی پر نشده.

هفت سین با ظروف چوبی

هفت سین با ظروف چوبی

هفت سین با ظروف چوبی

هفت سین با ظروف چوبی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی