|

ایده های چیدمان هفت سین روی کنسول/ گوشه لاکچری و خاص واسه نوروز توی خونت درست کن

تزئین سفره هفت سین روی کنسول یه ایده خیلی جذابه که خونه رو دلنشین تر از همیشه میکنه؟ توی این مقاله ایده تزئین هفت سین روی کنسول رو میخونی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با نزدیک شدن به عید نوروز، همه چیز رنگ و بوی خاصی می گیره. کوچه و خیابون پر میشه از بساط سبزه و اجزای هفت سین و سور و سات عید... خانوما و آقایون توی خونه مشغول خونه تکونی و شیرینی پختن هستن و بچه ها مشغول انتخاب کردن ماهی قرمز... هوا بوی بهار میده و لبخند توی صورت ها می درخشه! از هفت سین گفتم! شاید قشنگ ترین کاری که میشه توی خونه واسه عید نوروز کرد، پهن کردن سفره هفت سینه! خیلی ایده ها واسه این موضوع هست ولی میدونستی تزئین سفره هفت سین روی کنسول یه ایده خیلی جذابه که خونه رو دلنشین تر از همیشه میکنه؟ توی این مقاله می خوام ایده تزئین سفره هفت سین روی کنسول رو بهت بگم. همراهم باش...

7sin-konsul12

دیگه وقتشه خلاقیت به خرج بدی!

برای چیدن سفره هفت سین منتظر نمون بقیه چیکار میکنن تا تو هم همون رو کپی کنی! میتونی با دیدن عکس های اینترنتی که همه جور سلیقه ای رو پوشش میده، ایده بگیری و با توجه به سلیقه و بودجه خودت، بهترین هفت سین عمرت رو پهن کنی.

گذشت زمانی که همه وسایل هفت سینشون رو از سر کوچه می خریدن و همه عین هم سفره پهن می کردن. هزینه زیادی هم نمیخواد کافیه فقط کمی خلاق باشی!

7sin-konsul11

هفت سین روی کنسول یه گوشه خاص برات میسازه!

گذاشتن نمادهای سفر هفت سین روی کنسول ایده جذابیه چون معمولا کنسول در هر جای خونه که باشه، نگاه ها رو به خودش جلب میکنه. ضمن اینکه به راحتی میتونی کنار هفت سینت بایستی و عکس های یادگاری قشنگی با عزیزانت بگیری.

7sin-konsul4

ایده های چیدمان هفت سین روی کنسول

1- استفاده از ظروف فلزی نقره ای و طلایی حس زیبایی از اصالت و سنت رو به سفره هفت سین شما می بخشه و اون رو درخشان و چشمگیر میکنه.

7sin-konsul10

7sin-konsul1

2- استفاده از سبک مینیمال در سفره هفت سین اگر سبک دکوراسیون خونه شما مینیمال باشه، ایده خیلی جذابیه و هارمونی زیبایی به وجود میاره. ظرف های سفالی و سرامیکی که ساده و بدون طرح هستن، برای این ایده خیلی مناسبن.

7sin-konsul2

7sin-konsul7

3- قرار دادن نمادهای هفت سین در ظروف شیشه ای هم ایده خوب دیگه ایه که به سفره هفت سین شما که بر روی کنسول قرار گرفته، جذابیت زیادی می بخشه.

7sin-konsul3

4- استفاده از ظروف مسی برای هفت سین، مثل ظروف نقره ای و طلایی، نمادی از اصالت و وقار رو مهمون خونه شما میکنه و اگر با سبک دکوراسیون خونه و کنسول شما هماهنگه، انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

7sin-konsul5

5- ظروف چینی گل سرخی هم برای خونه هایی که سبک قدیمی و سنتی دارن و سفره هفت سین رو روی کنسولی با سبک کلاسیک قرار دادن، انتخاب جالبی هست.

7sin-konsul6

6- گل ها و گیاهان طبیعی رو از سفره هفت سین خودت دریغ نکن! قرار دادن گل های طبیعی و چندین سبزه در سفره هفت سین طراوت و شادابی خاصی به میز کنسول و خونه شما هدیه می کنه که بسیار تماشایی خواهد بود.

7sin-konsul8

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی