|

رنگ موهایی که سن رو پایین میاره / از قدیم گفتن دلت جوون باشه ولی با اینا خودتم هستی

در این مقاله چندتا از رنگ موهایی که سن رو پایین میاره رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجود اون ها جوون تر از هر زمانی به نظر بیایید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیک بودن و خوش استایل بودن یکی از ویژگی های یه خانوم مدرن و امروزیه یعنی در این روزا یه خانوم به روز میدونه که چه لباس هایی رو کی و کجا بپوشه، کنارش چه اکسسوری هایی استفاده کنه، چه رنگ لباس هایی بهش میاد و... در کل یه شناخت کلی نسبت به خودش داره مثلا در صورتی که قدش کوتاهه میدونه که لباس مناسب خانم های قد کوتاه باید چه ویژگی داشته باشه تا به سراغ پوشیدن اون ها بره و با استفاده ازشون خودش رو قد بلند و کشیده به نظر بیاره چون میدونید که یه لباس خوب میتونه نواقص موجود در اندامتون رو که ازشون رنج میبرید رو اصلاح کنه به شرطی که درست انتخاب بشه.

پس انتخاب شما بسیار مهمه اون هم در هر زمینه ای از استایل گرفته تا ظاهر و سر و شکل مثلا در صورتی که پوستتون گندمی هست باید به سراغ زیباترین رنگ مو برای پوست گندمی برید تا با کمک رنگ موی درست و زیبایی که انتخاب کردید نقاط قوت چهره تون رو بیشتر به چشم بیارید و جذاب جلوه کنید. در کل انتخاب رنگ مو بسیار کار حساس و مهمی هست چون تاثیر مستقیم روی چهره ی شما خواهد داشت مثلا یه سری از رنگ ها هستن که شاید سن شما رو زیاد نشون بدن طوری که اگر سن واقعیتون رو به یکی بگید خیال کنه که دارید دروغ میبافید در حالی که در مقابل اون رنگ موهایی که سن رو پایین میاره وجود دارن که شما رو بیبی میکنن که در این مقاله میخواهیم چندتا از اون ها رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

رنگ موهایی که سن رو پایین میاره

کاراملی از رنگ موهایی که سن رو پایین میاره

برای اون دسته از افرادی که رنگ پوست اون ها سبزه هست، هایلایت کاراملی میتونه یه گزینه ی عالی برای رنگ موهاشون باشه. موهایی به این رنگ سادگی و جذابیت جوونی رو به چهره ی شما برمیگردونن. در اصل با گذاشتن رنگ کاراملی شاید حتی خودتون هم باورتون نشه که چه معجزه ای در چهره تون به وجود آووردید و چندین سال سنتون رو دنده عقب زدید. در صورتی که دوست ندارید که همه ی موهاتون هم به این رنگ باشه میتونید تنها انتهای موهاتون و یا موهای اطراف صورتتون رو این رنگی کنید و از دیدن زیبایی خودتون توی آینه لذت ببرید.

رنگ موهایی که سن رو پایین میاره

بلوند از رنگ موهایی که سن رو پایین میاره

رنگ موی بلوند با پایه ی تیره تر و همچنین هایلایت های بلوند گرم رو میشه از اون دسته از رنگ موهایی بشمار آوورد که برای هر سنی عالیه و شما از گذاشتن اون پشیمون نخواهید شد. چون این رنگ تقریبا بین سبزه و بلوند هست و شما میتونید خیلی راحت زیبایی و طراوت جوونی رو با گذاشتنش به دست بیارید و در عین حال هم اونقدرا زیاد از پایه ی طبیعی موهای خودتون هم فاصله نمیگیرید. همچنین میتونید با وجود این رنگ به روز و مدرن هم به نظر برسید چون بلوند همیشه پر طرفدار بوده و هست و کسی نیست که از این رنگ بدش بیاد و هر خانومی با این رنگ میتونه جوونی رو توی مشتش داشته باشه.

رنگ موهایی که سن رو پایین میاره

شکلاتی طلایی از رنگ موهایی که سن رو پایین میاره

اگر دنبال یه فرصت طلایی برای جوانی ابدی هستید میتونید اون رو از پوشوندن هر پایه ی قهوه ای شکلاتی همراه با بالیاژ طلایی به دست بیارید چرا که این رنگ یه سایه میندازه مثل بلوند و با افتادن نور خورشید روی اون از اونجایی که زیاد با ریشه های طبیعی موهاتون فاصله نخواهد داشت سن شما حسابی پایین میاد و میشید یه دختر دبیرستانی. در اصل با کادربندی صورتتون با طلایی های روشن تر میتونید توجه رو به تک تک اجزای صورتتون خصوصا گونه ها جلب کنید و اونا رو برجسته تر به نظر بیارید.

رنگ موهایی که سن رو پایین میاره

مشکی کم رنگ از رنگ موهایی که سن رو پایین میاره

این رنگ خاص برای اونایی که جذب رنگ های سیاه جوهری میشن بسیار میتونه جذاب باشه. در کل از اونجایی که رنگ موی مشکی در کشور ما یکی از رنگ موهای طبیعی افراد بشمار میاد و خیلی ها این رنگ مو رو خدادادی دارن بنابراین با وجود مشکی میتونید خیلی کم سن و سال تر دیده بشید چون خیلی ها حس میکنن که موی طبیعی شما این رنگی هست و خبری از موهای سفید لا به لای موهای شما نیست. البته که بهتره مشکی شما در طیف قهوه ای مشکی باشه و اونقدرا به سمت مشکی پر رنگ نره.

رنگ موهایی که سن رو پایین میاره

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی