|

اگه به نظرت یه خانوم امروزی ای باید این اکسسوری ها رو داشته باشی / یه ترندباز خاص باش

در این مقاله در خصوص اکسسوری هایی که باید داشته باشیم صحبت کردیم که به عنوان یه خانوم امروزی و شیک باید ازشون تو استایلتون استفاده کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شما تا چه حد به تیپ و استایل خودتون اهمیت میدید و براتون مهم هست که شیک پوش باشید؟ اگر خیلی اهمیت نمیدید که باید بگیم بیخیال این مقاله بشید چون این مطلب فقط برای اونایی هست که میخوان خاص و جذاب جلوه کنن چون احتمالا در جریان باشید که این روزا میگن اون دسته از افرادی که تیپ و استایل خاص و زیبایی دارن سه هیچ از اونایی که خوشگلن ولی بدتیپ جلوترن چون بالاخره توی دنیای امروز مد و فشن بسیار مهمه شما باید در زمینه های مختلف از مد خبردار باشید مثلا در صورتی که کفش میخواهید باید بدونید که کفش های پاشنه بلند ترند چه شکلی هستن تا یه خرید به روز و شیک داشته باشید و حتی در صورتی هم که کاملا پیرو مد نیستید حداقل دمده هم نباشه.

حالا در این بین یه موضوع مهم دیگه هم وجود داره و اون اینه که شما باید بدونید چه چیزهایی بهتون میاد و چه چیزهایی هم نمیاد که خب نمیشه که شما هر مدل لباسی رو تست کنید برای این که بدونید بهتون میاد یا نه پس باید چیکار کنید؟ شما باید نسبت به ویژگی های ظاهری و فیزیکی خودتون آگاه باشید و با توجه به اون ها به سراغ یه سری از آیتم ها برید مثلا در صورتی که پوستتون چرب هستن باید به سراغ ژل های شستشو برای پوست چرب برید نه اونایی که برای پوست های خشک تا اینجوری بهترین نتیجه رو بگیرید و یا در صورتی که چاق هستید باید به سراغ استفاده از رنگ های تیره در استایلتون برید تا لاغر تر دیده بشید نه رنگ های روشن که چاق تر هم نشونتون میدن. حالا در این مقاله میخواهیم برای این که شما به روز و شیک باشید در خصوص اکسسوری هایی که باید داشته باشیم براتون صحبت کنیم که باید توجه کنید که کدومشون بهتون میاد، پس در ادامه با ما همراه باشید.

اکسسوری هایی که باید داشته باشیم

گردنبند اکسسوری که شما رو خاص و خانومانه جلوه میده

زیورآلات یکی از مهم ترین بخش ها در استایل هر خانومی بشمار میره که در این بین گردنبند رو میشه یه اکسسوری خاص محسوب کرد که شما رو بی نهایت شیک جلوه میده و باعث میشه که بسیار خانومانه به نظر بیایید. در سال های اخیر هم هم گردنبندهای بزرگ و سنگین و هم گردنبندهای کوچک و مینیمال برای خودشون طرفداران بیشماری پیدا کردن و هر دو استفاده های خاص خودشون رو دارن ولی در این بین گردنبندهایی که کوچک و ظریف هستن ترند شدن و میشه اون ها رو همراه با هر تیپ و استایلی استفاده کرد و به زیبایی هر چه تمام تر درخشید. بنابراین از این آیتم خاص که مرد و زن نمیشناسه به هیچ وجه در استایلتون غافل نشید.

اکسسوری هایی که باید داشته باشیم

انگشتر یه اکسسوری که میتونه استایل شما رو پیچیده کنه

یکی دیگه از اکسسوری هایی که میتونه هر فردی رو خاص جلوه بده و زن و مرد هم نداره انگشتره که و از همه مهم تر انگشتی هست که این انگشتر براش استفاده میشه که در این سال ها انداختن انگشتر در انگشت اشاره بسیار باب شده و مده. همچنین شما میتونید تعداد زیادی انگشتر رو در انگشت های مختلف دستتون استفاده کنید و با استفاده از اون ها برای خودتون یه استایل پیچیده و خاص بسازید. البته که باید دقت کنید با توجه به استایل و محیطی که میخواهید در اون قرار بگیرید انگشترتون رو انتخاب کنید مثلا انگشترهایی که رینگ ساده هستن میتونن با هر استایلی بیان و یه انتخاب اسپرت محسوب میشن.

اکسسوری هایی که باید داشته باشیم

عینک آفتابی اکسسوری که میشه باهاش نقطه ی کانونی ایجاد کرد

یکی دیگه از اکسسوی هایی که با وجود اون استنایل شما خاص تر جلوه میکنه عینک آفتابی هست که انتخاب اون نیازمند دقت و وسواس زیادیه و در این بین بهتره که عینک آفتابیتون جنس خوبی داشته باشه و از برند مناسبی خریداری بشه چون در وهله ی اول سلامت چشم هاتون رو حفظ میکنه و در وهله ی بعدی کلاس استایلتون رو بالا میبره. شما میتونید برای استایل های مختلف فریم های متنوعی از عینک رو تهیه کنید مثلا برای استایل کژوال به سراغ فریم های رنگی برید و یا برای استایل های مجلسی فریم های تیره رنگ و طلایی میتونن انتخاب خوبی باشن. همچنین شکل فریم هم بسیار مهمه که درست انتخاب بشه چون روی سن شما تاثیر میذاره.

اکسسوری هایی که باید داشته باشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی