|

بیتا بادران دختر جیغ جیغو دل شکسته / رفت غیب شد بعد شونزده سال چقدر امروزی شده

بیتا بادران بازیگر فیلم دل شکسته می باشد که این روزها با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت و از تغییر زیاد غوغا به پا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- درسته که این روزها سینمامون با بازیگران جدید و جذاب پر شده، اما هنرمندانی که قدیم در این عرصه ایفای نقش داشتند هم به شدت فوق العاده بودن و مورد توجه اون زمان خود قرار گرفتن. چند سالی میشه که اوضاع سینما و تلویزیون به شدت متفاوت شده. خب خیلی از بازیگران خانوم کشف حجاب کردن  دیگه در این عرصه دیده نمیشن، خیلی ها هم حالا با توجه به سن و یا بنا به خواسته خودشون و شاید هم نبود پیشنهاد کاری عقب کشیدن و بازی نمیکنن. از طرفی هم تلویزیون دیگه فیلم و سریالهای جذاب قدیمش رو نداره و در واقع میشه گفت کار اونقد جذابی ساخته نمیشه. اما قبلنا هر جا میرفتی فیلم و سریال جذاب میدیدی. مثلا یکیش فیلم "دل شکسته" که در سال 1387 رفت روی پرده نقره ای و با کلی مخاطب همراه شد.

دل شکسته با بازی شهاب حسینی و بیتا بادران ساخته شد. اگر این فیلم رو دیده باشین میدونین که شهاب خان در این کار نقش دانشجویی بسیار معتقد رو ایفای میکنه و از طرفی هم بیتا بادران دختری مقابل و شیطون هستش که در روند داستان این دو کاراکتر با وجود اینکه خیلی با هم عجین نبودن، عاشق و معشوق شده و ازدواج می کنند. این بازیگر زن که از متولدین دهه پنجاه می باشد و در سال 1354 چشم به جهان گشود، با شهاب حسینی دو سال فاصله سنی داره و کوچیکتره. این چهره در این فیلم 33 سال سن داشت و ظاهرا بعد از دل شکسته هم محو افق شد، تا اینکه تصاویری از قبل و بعد وی به اشتراک گداشته شد و تغییر  زیاد خانوم بازیگر مورد توجه قرار گرفت. 

بیتا بادران

بیتا بادران

بیتا بادران

بیتا بادران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی