|

پایان عرضه خودرو در بورس کالا

سه خودرو جذاب با چه قیمتی در بورس معامله شدند؟

امروز بورس کالا شاهد عرضه سه نوع خودروی تارا، دیسپکت و فیدلیتی بود که این خودروها با تقاضایی بیش از عرضه مواجه شدند.

لینک کوتاه کپی شد

امروز عرضه سه خودروی پر طرفدار تارا، ریسپکت و فیدلیتی در بورس کالا انجام شد و اعداد و ارقام نشان می‌دهد که استقبالی بسیار عالی از این خودروها شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛ بورس کالا قیمت پایه تارا دستی را 256 میلیون و 500 هزار تومان تعیین کرده که با رقابت 79 درصدی به قیمت 460 میلیون و 441هزار تومان فروخته شد. این درحالی است که قیمت تارا دستی در بازار آزاد 638 میلیون تومان است و یعنی خریدار تارا از بورس کالا حدود 175 میلیون تومان سود کرده است.

فیدلیتی 5 نفر نیز با قیمت پایه 759 میلیون تومان با رقابت 79 درصدی روبه رو شد و در نهایت با قیمت یک میلیارد و 362 میلیون و 200 هزارتومان فروخته شد. این در حالی است که فیدلیتی در بازار آزاد با قیمت یک میلیارد و 670 میلیون تومان معامله می‌شود. خریداران فیدلیتی از بورس کلا در حدود 307 میلیون تومان سود کرده‌اند.

همچنین فیدلیتی7 نفر قیمت پایه 772 میلیونی تومانی داشت که امروز با درصد رقابت 86 درصدی به قیمت یک میلیارد و 440 میلیون تومان به فروش رفت. این خودرو در بازار آزاد با قیمت یک میلیارد و 750 میلیون تومان معامله می‌شود و این یعنی سود 310 میلیونی از خرید فیدلیتی از بورس کالا.

ریسپکت مشکی نیز با قیمت پایه 643 تومان روی تابلوی معاملات بورس کالا رفت و با رقابت 72 درصدی با قیمت یک میلیارد و 885 میلیون تومان فروخته شد. این درحالی که این خودرو در بازار حدود دو میلیادر و 200 میلیون تومان است.

قیمت تمام شده این خودروها بدون مالیات و ارزش افزوده حساب شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی