|

عنابستانی نه تنها به سرباز سیلی زد؛ دروغ هم گفت!

عنابستانی سیلی زدن به سرباز را رد کرده اما ویدئویی تازه منتشر شده که با وجود اینکه کیفیت بالایی ندارد، باز هم ادعای سرباز را می تواند…

لینک کوتاه کپی شد

بیانیه علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار درباره ماجرای سیلی زدن به سرباز راهور پر از تناقض است. این بیانیه حتی با ادعاهای پیشین نماینده هم همخوانی ندارد. عنابستانی دو روز پیش به خبرگزاری صداوسیما گفته بود: " ما حتی از ماشین هم پیاده نشدیم؛ لذا اینکه گفته می شود؛ عنابستانی بر صورت سرباز پلیس راهور سیلی زده است، اصلاً صحت ندارد."

پیشنهاد می شود: عنابستانی اشتباهش را پذیرفت و عذرخواهی کرد

اما حالا در بیانیه خود شرحی مفصل از اتفاقات پس از پیاده شدن از خودرو اش ارائه کرده است. اینکه سرباز به سمت او باتوم پرتاب کرده و او سرباز هول داده است.

او مدعی شده سرباز به او توهین کرده و گفته است "هر خری هستی برای خودت هستی!" 

عنابستانی سیلی زدن به سرباز را رد کرده اما ویدئویی تازه منتشر شده که با وجود اینکه کیفیت بالایی ندارد، باز هم ادعای سرباز را می تواند تائید کند. 

در این ویدئو به نظر می رسد نماینده به صورت سرباز ضربه یا سیلی می زند به طوری که او چند قدمی پرتاب می شود. اما عنابستانی می گوید فقط سرباز را هول داده است. احتمالا نماینده مجلس از وجود این ویدئو اطلاع داشته است که حالا برخلاف ادعای پیشین خود می گوید از ماشین پیاده شده و سرباز را هول داده است. 

البته پلیس راهور روز گذشته اعلام کرد که مستندات کافی درباره ماجرا وجود دارد.

بیانیه علی اصغر عنابستانی همچنین مملو از ادعا است. او طوری ماجرا را روایت کرده که پلیس راهور و مردم را مقصر جلوه دهد. او مدعی است که ماموران پلیس مقصر ایجاد ترافیک هستند و او تقصیری نداشته است. نماینده سبزوار هیچ اشاره ای به رفتار غیرقانونی خود نکرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی