|

"سمیرا حسن پور" بازیگر جیران دیدی؟ با تیپای خفنی که داره باید به آفرینندش آفرین گفت!

samira hasanpour shayanews

سمیرا حسن پور بازیگر نقش گِلین خاتون در جیران برخلاف انتظارت تو اینستا با تیپاش غوغایی به پا کرده. خانوم به تازگی با تیپی شیک به صحنه اومد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- سمیرا حسن پور از بازیگرام محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که به تازگی با سریال "جیران" در نقش گلین خاتون به خوبی درخشید و هنر فوق العاده اش بیش از پیش به دل مردم نشست. سمیرا حسن پور از بازیگرای حرفه ای در سینماس که از زمان ازدواج با کارگردان معروف سامان سالور پیشرفت شایانی در انتخاب کارهاش داشته و روز به روز هم داره با کسب جوایز بی شمار کارنامه پر و پیمونی برای خودش رقم میزنه. سمیرا حسن پور که مدت های زیادیه تو اینستا با فوتوهای جذابش طرفدار جذب میکنه، یه پا سوتون به حساب میاد!

سمیرا خانوم به تازگی برای تماشای یه تئاتر رفته بود و این بار هم مثل همیشه خیلی شیک و پیک ظاهر شد و با تیپ مشکی ژذابی که زده استایل خفنش رو به رخ همه کشید. این بازیگر که کلا اهل ترند و این حرفا نیست و تمام سعیش بر اینه که بتونه در جایگاه خودش خاص به نظر برسه، حالا با یه تیپ جینگول چنان زد رو دست هر چی مدلِ که همه باید بیان جچلوش لُنگ بندازن. سمیرا خانوم با سِت مشکی- طوسی از بازیگرایی که این روزا سعی دارن به هر طریقی اروپایی طور به نظر بیان، شیک تر و تو دل بروتر به نظر میاد و بس!

r

رفیق گرمابه و گلستان سمیرا حسن پور!

سمیرا حسن پور از زمانی که با سامان سالور ازدواج کرده دایره ارتباطاتش بیش از پیش شده و تونسته از این طریق کلی رفیق خوب واسه خودش پیدا کنه. میون این رفیقا یکی از بهترینشون که واسه سمیرا خانوم خیلی ارزشمنده و همیشه هم از یکدیگر حمایت میکنن، متین ستوده اس.

متین خانوم هم که این روزا یا با تیپای اروپایی یا با ظاهر رنگ و لعاب دار سعی میکنه جو رو به سمت خودش بچرخونه، حالا حسابی با سمیرا خانوم و سامان خان رفیق شده و میشه گفت سفرای مشترک زیادی رو هم این دو با هم رفتن که معمولا این سبک رفاقتا بین بازیگرا کمتر دیده میشه که اینقدر ابدی بمونه!

ajhd

Untitled

سمیرا حسن پور خوش پوش و تو دل برو!

سمیرا حسن پور شاید در ظاهر یه بازیگر ساده و شیک و پیک به نظر بیاد، ولی واقعا هم همینطوره. این بازیگر با استایلای خیلی خفن و جذاب چنان نظر مردم رو به سمت خودش جلب میکنه که حد و حصر نداره.

سمیرا خانوم یه بازیگر درجه یک به شمار میاد که انتخابای خارق العاده اش فقط در زمینه کارای بازیگریش نیست و با تیپای خارجکی و جذابش هم بلده همه دوربینا رو به سمت خودش بچرخونه. این خانوم خوش پوش با استایلای زاید الوصف چیزایی رو بلده با هم سِت کنه که میشه گفت کمتر کسی از این ترفندا واسه تیپ زدن استفاده میکنه!

f

w

تقدیر چگونه یارِ سمیرا حسن پور رو سر راهش گذاشت!

سمیرا خانم آذرماه سال1363 در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته نمایشه و در خانواده پدرش مجسمه سازی میکنه که برای بازیگر شدنش خیلی حمایتش کرده بودن. سمیرا خانوم دو برادر داره که یکی مهندس عمرانه و دیگری در رشته مهندسی برق فارغ التحصیل شده.

سمیرا حسن پور بعد از بازی در فیلم تمشک با سامان سالور کارگردان آشنا شد و در نهایت این دو در سال 1395 با هم ازدواج کردن. سامان سالور متولد سال 1355 در شهر بروجرد، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانیه. آقای کارگردان فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره است. این زوج دوست داشتنی و هنرمند تاکنون صاحب فرزندی نشدن و اینطور که داره پیش میره گویا هیچوقت هم قصد این کار رو نخواهند داشت.

ihih

ff

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی