|

تابستون بازیه پردیس احمدیه وقتی رنگ لاکش رو با آبمیوه ست میکنه؛ مِلاکای ازدواجش فضاییه!

پردیس احمدیه از بازیگرهای بیبی فیس سینما محسوب میشه که با وجود این که سی سال داره سنش اصلا بهش نمیخوره، ایشون با فیلم لاک قرمز معروف شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها تویه فیلم وسریال های مختلف چهره های جدید زیادی میبینیم و یا بعضی از افراد رو که حرفه و شغل دیگه ای داشتن و معروف بودن رو میبینیم که وارد عرصه بازیگری شدن، که خب اینا میتونه دلایل زیادی داشته باشه، یکیش اینه که بالاخره فیلمساز ها این موضوع رو قبول کردن که سن سوپراستارهامون داره بالا میره و کم کم باید باید به فکر پیدا کردن جایگزین برای اون ها باشن تا آینده ی سینما تضمین بشه یا بحث دستمزد هست که خب مسلما دستمزد یه بازیگر تازه کار خیلی کمتر از یه کهنه کار تویه این عرصه هست و یا یه دلیلی که احتمالا به ذهن خیلیاتون اومد پارتی و پارتی بازی هست که خب متاسفانه این هم یکی از محتمل ترن گزینه هاست ولی خب اونایی که با دلیل آخر میان روی کار زیاد نمیتونن دووم بیارن و اگر هم بیارن آخرایه جدولن و دلشون خوش میمونه که آرتیست هستن.

یکی از بازیگرهای خوش شانسی که جرقه ی ورودش به بازیگری خیلی اتفاقی و یهویی بوده پردیس احمدیه هستش، اما خب این اتفاق برای سینمای ایران خوب بوده چرا که پردیس احمدیه شاید تویه این زمینه تحصیلات مرتبط نداشته ولی استعدادش رو داشته و تونسته این موضوع رو که میتونه حتی یه تنه بار یه فیلم رو به دوش بکشه رو اثبات کنه، مثل هنرنماییش تویه فیلم "لاک قرمز" که خانوم خانوما خیلی خوب از عهده ی نقش براومده بود. از اینا گذشته این روزها اگر دقت کنید خیلی ها قیافشون بیشتر از سنشون نشون میده ولی پردیس خانوم با وجوده این سی سال داره به قدری بیبی فیس و ریزه میزه هست که میتونه نقش یه دختره هجده ساله رو بازی کنه که خب وجود همچین بازیگرای بیبی فیسی برای سینمای هر کشوری لازمه. حالا بگیم از پیج اینستاگرام خانوم خانوما که حسابی عاشق عکس از گذاشتن از فیس خودش هست و اگر یه سر به پیجش بزنید حتما متوجه این موضوع میشید، حالا به تازگی هم یه عکس این مدلی از خودش پست کرده که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

پردیس+5895

کیف و کوکه تابستونی پردیس خانوم و دلبری با چشماش

اکثر سلبریتی ها یه چیزایی رو پست میکنن که شاید من یا شما تو حالت اون ها رو پست نکنیم شایدم اگر این کار رو بکنیم مورد تمسخر دوستامون واقع بشیم و بگن این چیه دقیقا پست کردی! ولی وقتی یه سلبریتی این کار رو میکنه حسابی مورد توجه میگیره و در عرض چن ثانیه هزارتا هزارتا لایک میگیره که خب اینجا کوچکترین فرق ما معمولی ها و اونا معلوم میشه، البته درسته که خیلی هاشون هم کامنت های نامربوط و بد دریافت میکنن ولی خب معروف بودن یعنی همین! یعنی یه ذره بین گنده همیشه روته که کوچک تریم حرکاتت رو هم زیره نظر داره و اگر یه جایی یه گاف خیلی کوچیک هم بدی احتمال داره یهو یه بمب تویه زندگیت منفجر بشه که همه چیز رو دستخوش تغییر قرار بده!

پردیس+56

بگذریم پردیس خانوم هم به تازگی یه پستی به اشتراک گذاشته از خودش که یه عکس نصفه از چشماشه و آبمیوه ی دستش که با رنگ ناخناش ست شده و تو کپشن پرسیده تابستون کوتاهه؟ اگه یه نگاه به کامنت های زیر این پست بندازید متوجه میشید که همه بلااستثنا از این خانوم زیبا تعریف کردن و حتی بعضی ها در وصف زیبایی چشمهاش شعر هم گفتن که این نشون میده که پردیس خانوم ما بین مردم محبوبه و مردم اون رو دوس دارن و به خودشون اجازه ی این که بخوان بهش حرف نامربوط بزنن رو نمیدن که این موضوع به خاطره بی حاشیه بودن این بازیگره عزیزه، خب میدونید که بعضی از بازیگرا هستن که انقد حاشیه  جنجال درست کردن که زیر پست هاشون فقط کامنت های نامربوطه و به خاطره همین موضوع این دسته از افراد حتی کامنت هاشون رو هم میبندن ولی همچنان هم به حاشیه سازی خودشون ادامه میدن تا فالوورا بیشتر بشن و از اون ور واریزی تبلیغاتشون بیشتر و صد در صد جیبشون پر پول تر!

IMG_20230611_120338

خانوم ورزشکار تشریف داره از نوع پر رو!

خدا رو شکر که این روزا یه فرهنگ سازی خوب از طرف بازیگرا داره صورت میگیره بین مردم و جوون ها که اونم ورزش کردن هست، یعنی شما پیج هر بازیگری رو ببینید، اکثرشون باشگاه میرن و یا خودشون ورزش میکنن که همین موضوع به خاطره الگو پذیری خیلی از افراد، باعث انگیزه گرفتن طرفدارا و مخاطب ها از اونا میشه که جا داره در این مورد از اون ها تشکر کنیم، حالا پردیس قصه ی ما هم از اون ورزشکارای حسابیه که شدیدا به این موضوع اهمیت میده و هر از گاهی هم عکس هایی رو از خودش تویه باشگاه به اشتراک میذاره و عشق شدیدی هم به سلفی تویه آینه ی آسانسور بعد از ورزش کردن داره.

IMG_20230611_120319

کمی بیشتر درباره ی پردیس احمدیه 

پردیس احمدیه که در حال حاضر 30 سال داره، مجرد هست و سنش به هیچ وجه بهش نمیخوره! جالبه که بدنید ایشون وقتی هفت سال داشته برای اولین بار رفته جلوی دوربین؛ که قضیه از این قرار بوده وقتی سال 1378 زمانی که با مادرش تو خیابان راه می رفته به صورت اتفاقی دم پارک ملت توسط یه دستیار کارگردان برای بازی تو تبلیغات پودر لباسشویی بانو دعوت به کار میشه! این سلسله اتفاق ها حتی بعد تر هم براش اتفاق میفته، یعنی تو سال 1385 وقتی 15 سالش بود اتفاقی با حمید نعمت الله (کارگردان) آشنا میشه تا اینکه یه سال بعد توسط اون به افشین صادقی معرفی میشه برای فیلم مقلد شیطان. سه تا خواهر هستن و ایشون بچه ی دوم خانوادس، پدرش مشهدی و مادرش ترک زبانه و تحصیلاتش رو در عرصه موسیقی و در مقطع لیسانس به اتمام رسونده. ملاک هاش برای ازدواج جالبه که تویه دورهمی راجبش حرف زده، کلیپ زیر رو در رابطه با این گفتگو ببینید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی