|

ژستای خیلی هنری بهناز جعفری که بهش نمیومد براش مهم باشه؛ تولدشو رو بلندترین جا گرفت!

behnaz jafari shayanews

بهناز جعفری رو همیشه ساده دیدیم اما اینبار خانوم بازیگر در حالی که یه زخ دیگه از خودش نشون دادف ژست هایی عجیب گرفت و نظر فالووراشو جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهناز جعفری از دست بازیگرای مشهور با سابقه کاری خفن و درست حسابیه که خیلی سالم هست تو این عرصه شگفت انگیز فعالیت داره اما همیشه اونقدری کم حاشیه بوده و هست که هیچگاه اسمی ازش تو جاهای جنجالی دیده و شنیده نشده. البته که اصلا امکان نداره که شما بازیگر باشید و مشهور، بعد هیچ حاشیه ای گریبان گیرتون نباشه و یه قانون نانوشته ای هست که میگه وقتی تو یه بازیگری، حتی اگه خودت هم به دنبال حاشیه نری باز حاشیه دنبالته! بهناز جعفری نیز اینچنین است ولی خب به نسبت خیلیا خیلی کمتررر! بهناز جعفری با بازی در فیلم و سریال های مختلف نشون داده که میتونه و تواناییش رو داره که تو بُعدهای متفاوت دیده بشه و کلا در یک ژانر حرکت نکنه.

مثلا سریال "نیسان آبی" رو به یاد دارید؟ بهناز جعفری در این کار یه نقش طنز داشت در حالی که خانوم بازیگر سابقه ایفای نقش در فیلم "پنج ستاره" رو هم داره که کاراکتر بانویی عصبی رو داشت که یه پاشم میلنگید! بهناز جعفری شاید به دلیل اینکه چهره ای نچرال داره، هیچگاه از دست هنرمندانی نشد که خیلی فول شهرت باشه و هواداراش براش سر و دست بشکونن! وی در اینستاگرام فعالیت بسیاری داره که البته نزیک به 180 هزار دنبال کننده رو هم جلب کرده با وجود اینکه مثلا میترا رفیع کمتر از اینها فالوور داره و چهره ای زیبا و تیپای قرتی طور هم میزنه! که خب اینجاست که میشه فهمید تعداد هوادار با زیبایی رابطه مستقیم داره اما نه صددرصد!

Untitled

ژستای بهناز جعفری که یه روی دیگشو نشون میده!

بهناز جعفری کلا این مدلیه که خیلی ساده تو فیلم و سریال ها و کلا نقشا دیده میشه، اما اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر به مانئد بسیاری از همکارانش در اینستاگرم یه جور دیگست! 

خب خیلیا هستند به مانند خانوم لاله مزبان و یا نرگس محمدی و .... نقش و واقعیتشون زمین تا آسمون فرق داره، به طوری که کاربر بره تو صفحشون ممکنه کاملا برگاش بریزه! اما خب در رابطه با بهناز جعفری این موضوع کمتره و حالا می بینیم که بهناز بانو با ژست هایی جالب و به دور از انتظار دیده میشه!

Untitled

Untitled

s

تولد عجیبی که بهناز جعفری تو بلند ترین برج ایران واسه خودش گرفت!

قطعا هیچ آدمی روی کره زمین پیدا نمیشه که ساده ساده ساااده باشه و همه حتی اونهایی که درونگرا و اروم هم هستند نیز ممکنه یه کارایی رو انجام بدن که از نظر بقیه عجیبه! مثلا بهناز جعفری کمی اون بُعد بهنا خانوم رو ببینیم و با یه جشن تولد عجیب و شاخدار آشنا بشیم که مربوط میشه به چهره ای که تا به الان در رابطه باهاش صحبت کردیم در ادامه ابتدا ویدیوی از وی مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

خب همونطور که دیدین بهناز جعفری از ارتفاعی به شدت بلند بالا پرید ک بانجی جامپینگ بود و در کپشن در حالی که بر این نظر بود از ارتفاع میترسه اما به ترسش غلبه کرد و رفت به دنبال اونچه که دوست داشت. 

اما کار به اینجا ختم نشد و همونطو که بالاتر اشاره شد تولدی شاخدار داشت. بهناز جعفری با کیک تولد و در حالی که تو آسانسور ایستاه بود و یه جورایی غل و زنجیر شده بود، تصاویری از خود به اشترک گذاشت و همرو مات و مبهوت سبک تولد گرفتنش کرد.

unknown_299747070_472628421035673_4588082716407013413_n

کمی بیشتر با بهناز جعفری و بیماری که فکرشو نمی کنید!

بهناز جعفری متولد 25 مرداد 1353 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد می باشد که از تئاتر شروع کرد و با سینما جلوی دوربین رفت و حالا با بیماری MS می جنگد.

پدرم حسابدار بازار بود و انسانی بسیار منعطف و لوتی، اما مادرم پرستار بود و در فضای بیمارستان کار می کرد که بعدا این زندگی به طلاق ختم شد.

کلاس های بازیگری را در مدرسه هنر و ادبیات کودک و نوجوانان زیر نظر رویا تیموریان، منصوره سپاه منصور و گلاب آدینه در دوران دبیرستان گذرانده است. او سپس از سال 72 وقتی 19 ساله بود با تئاتر سلطان مار به کارگردانی گلاب آدینه فعالیت هنری اش را بصورت جدی از تئاتر آغاز شد.

957752940

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی