|

"سارا و نیکا" تو تولدشون کاری با فیسشون کردن که باس گفت خود کرده را تدبیر نیست؛ چه خفن

sara and nika forghani shayanews

سارا و نیکا فرقانی از بازیگرای پایتخت هستند که سن کمی داشتند و مشهور شدند، اما حالا دختران نقی تولدشونه و سنی باور نکردنی دارند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سارا و نیکا فرقانی از بازیگرای خوش فیس و مشهوری هستند که خب میدونید با بازی در سریال چند فصلیه "پایتخت" شناخته و مشهور شدند. آخه مثلا اگ بخوایم در رابطه با ترلان پروانه بگیم، خب باید دقیق اسم ببریم که با کدوم کار دیده شد، چرا که فیلم و سریال تا دلتون بخواد تو سن بچگیش تا بزرگیش بازی کرده! اما سارا و نیکا فرقانی تنها یک سابقه در کارنامه کاری خود ثبت نمودن و اونهم سریالی نیست جز، پایتخت! سارا و نیکا فرقانی البته که تو فصل آخر این کار هم باز نتونستن حضور داشته باشن چرا که به دلیل کم بودن جنبه شهرت عکس و ویدیوهایی ازشون منتشر شد که باعث و بانی حذف اونها از سریال گشت!

میگن که خود کرده را تدبیر نیست! همین شد که سارا و نیکا رو بعد تر با چشمانی اشک آلود دیدیم در حالی که خیلی ناراحت حذف شدنشون از پایتخت بودن اما دیگه از دستشون بر نمیومد و موراد بسیار نامتعارفی ازشون تو فضای مجازی پر شده بود! اما چند سال پیش که در بیایم و برسیم به حال و روز این روزهای سارا و نیکا فرقانی، باید بگیم که دو خواهر دهه هشتادیمون سن و سالی کم ندارن و حالا 19 ساله شدن! باورتون میشه؟ اون دو تا فسقلیه نقی معمولی حالا 19 ساااال سن دارن و در اینستاگرام به تازگی با انتشار ویدیویی از تولدشون خبر دادن! اما نکته ای هست!

اونهم اینه که در ادامه مشاهده می کنید سارا و نیکا خانوم چهره هایی هنوز بچگانه دارند و خیلی از فالووراشون باور نمیکنن اونها تا به این اندازه بزرگ و خانوم شده باشن! که البته انگاری کمی هم به تصاویر دو سال قبلشون نگاه کنید شما هم فکر میکنید سارا و نیکا قبلا چهره هایی بزرگتر داشتن و انگاری دارن دنده عقب کمیرن، جای بزرگتر شدن!

سارا و نیکا هنوز هیچی نشده دلشون میخواد جَوون تر بشن!

البته که این دو دختر نوجوون که هنوز کلی مسیر کشف نشده تو آیندشون دارن، هنوز دستی به چهرشون بابت عمل های زیبایی نبردن و احتمالا اگه حرکتی بوده جهت زیبایی های زیر پوستی انجام شده و مثلا یه فیلری پروتزی چیزی بوده! این در حالیه که سارا و نیکا تا همین چند سال پیش که کوچیکتر بودن سعی بر این داشتن تا با آرایش و فیلتر چهره ای بزرگونه و بالاتر از سنشون داشته باشن، در حالی که انگاری حالا که واقعا بزرگ دارن میشن نظرشون تغییر کرده و بی بی تر استایل میزنن!

مثلا هونطور که دیدن اونها باز هم از فیلتر استفاده کردن، اما اینبار جهت زیبایی و فسقلی شدنشون! تیپ و میکاپ نیز اینچنین بود و به همین علت خیلی از هم سناشون و دختر پسرای دهه هشتادی رو شیفته خودشون ساختن!

سارا و نیکا دو سال گذشته با چهره هایی زنانه تر سارا و نیکا دو سال گذشته با چهره هایی زنانه تر

آرزوهایی که برای ما آرزوست و برای سارا و نیکا تو سوئد خاطره! دست فرمون خانومو

سارا و نیکا در سوئد زندگی میکنند. این دو خواهر که بیشتر وقتها لباس هایی گرم به تن دارند، گاهی از غروب نکردن خورشید مینالن که خب همه اینها از شگفتی های سوئد و زندگی در اونجاست!

سارا و نیکا فرقانی که در خونواده ای مرفه و پولدار هستند، خب قطعا خیلی موارد براشون آرزو باقی نمیمونه و عادیه! یکی از اونها ماشین سواری های لوکس هستش که دو قلوها به تازگی ویدیوهایی از خود منتشر میکنن و دست فرمون خفنشون رو به رخ میکشن! در ادامه می بینیم مواردی که درموردشون صحبت شد رو.

میکاپ هایی به دور از سن و سال سارا و نیکا

سارا و نیکا خب همونطور که ابتدای متن گفتیم از سن و سال کم شروع به رفتارهایی کردند که براشون خیلی زود بود. یکی از اون موارد آرایش و رنگ موهایی زنانه و غلیظ بود که از دوقلوها دیده شد. اونها از اونجایی که چهره ای نچرال دارند سعی می کنند تا با میکاپ و فیلتر های اینستایی فِیسی پروتزی بسازند! 
 
جالب اینجاست که سارا و نیکا ادعا دارند اعتماد به نفس خوبی دارند و از چهرشون راضی اند در صورتی که فیلترای اینستا رو دیگه ترکوندن،  میکاپ های غلیظ هم که دیگه راه دستشونه!!

sara.nika.fan.33_1628077902

از زندگی  سارا و نیکا  چی میدونید؟

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

سارا+و+نیکا565

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی