|

عکس عروسی لاکچری بازیگران قدیمی ایرانی از فردین تا ناصر / کیک ده طبقه اونم اون زمان !

actor-shayanews

بازیگران قدیمی ایرانی به چند دسته تقسیم شدن و یه جورایی پخش و پلا شدن و تنها یه عده از اون ها مجاز به ادامه ی فعالیت دوباره شدن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازیگران قدیمی ایرانی که قبل از انقلاب فعالیت میکردن بعد از وقوع انقلاب به چند دسته تقسیم شدن عده ای مجبور به ترک ایران شدن و عده ای خانه نشین شدن و عده ای هم با رعایت قوانین جدید به فعالیت خودشون ادامه دادن که بیشتر مربوط به رعایت یک سری از موازین اخلاقی بود چرا که بازیگران قدیمی ایرانی در برهه ای از زمان نقش های مبتذلی رو از خودشون به نمایش میذاشتن که با فرهنگ ما هیچ سازگاری نداشته و نداره. اما با این وجود چیزی که وجود داره این هست که تو هر دوره ای بازیگرها برای مردم جذابیت های خودشون رو دارن چه امروز و چه در زمان های دور که حالا در ادامه عکس های مربوط به عروسی دو نفر از بازیگران قدیمی ایرانی رو مشاهده خواهید کرد.

بازیگران قدیمی ایرانی66

عکس عروسی محمد علی فردین یکی از بازیگران قدیمی ایرانی

محمدعلی فردین از بازیگران قدیمی ایرانی در سینما است. محمدعلی فردین در سن ۱۹ سالگی با مهری خمارلو ازدواج کرد. حاصل ازدواج محمدعلی فردین چهار فرزند به نام‌های: سعید، سیاوش، عاطفه و آمنه بود. همسر محمدعلی چهار سال پس از درگذشت همسرش در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۸۳ چشم از جهان فرو بست و در بهشت زهرا تهران به‌ خاک سپرده شد.

در زیر عکس عروسی فردین رو با همسرش مشاهده میکنید.

بازیگران قدیم ایرانی64646

عکس عروسی ناصر ملک مطیعی یکی از بازیگران قدیمی ایرانی

ناصر ملک مطیعی از بازیگران قدیمی ایرانی محسوب میشه که با زنی اسم مهین ازدواج میکنه و از اون صاحب دو فرزند میشه ولی بعد از مرگ مهین خودش هرگز دوباره ازدواج نمیکنه. ملک مطیعی در زمان انقلاب دچار انزوا میشه چرا که عرصه برای حضور اون در فیلم ها وجود نداره و همه ی دوستان وی به خارج رفتن و اون تنها موند و روز به روز بیشتر گوشه گیر شد و از اجتماع دور شد ولی سرانجام پس از 35 سال دوری از سینما در فیلم نقش نگار به کارگردانی علی عطشانی هنرنمایی کرد.

بازیگران قدیمی ایرانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی