|

بازیگر نقش شیدا تو زخم کاری نیومده با پتو مدلینگ کرد مدلا جا موندن؛ چه کم سنه

negar-nikedel shayanews

نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری هست که این مجموعه رو میشه اولین تجربه ی هنری اون جلوی دوربین به شمار آورد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا سینما داره به سمتی میره که فرصت دیده شدن افراد با استعداد بیشتر شده و بازیگران خوب زیادی دارن معرفی میشن و نکته ی خوب این هست که دیگه جوون ترها دارن میان روی کار و یه جورایی عرصه رو دست میگیرن که امیدواریم هر چی که هست به نفع این روزای سینما باشه البته که شاید الان با خودتون بگید که هنوز هم خیلی جاها پارتی حرف اول رو میزنه که خب درست هم هست خیلی از بازیگرها بودن که از طریق سفارش ها بالا اومدن ولی مطمئن باشید کسی مه استعداد نداشته باشه نمیتونه در این عرصه موندگار بشه حتی با پارتی و امثالهم و نهایت بتونن در نقش های فرعی دیده بشن.

حالا چرا این رو میگیم؟ چون هیچ فیلمسازی نمیاد ریسک این موضوع رو به جون بخره که با پارتی و سفارش پروژه ی خودش رو دست فردی که استعداد نداره بسپاره و اون رو به نابودی بکشونه. بگذریم برسیم به بازیگر این روزها که داره با سریال زخم کاری حسابی دیده و شناخته میشه یعنی نگار نیکدل که نقش شیدا رو در این سریال پر طرفدار داره بازی میکنه و از همین ابتدای کار یه عالمه هم طرفدار پیدا کرده و با نگاه اول میشه حدس زد که این بازیگر جوون و خوش چهره قراره آینده دار باشه و جالب هم هست که اولین تجربه ی هنری خودش رو داره کسب میکنه اون هم در کنار این همه بازیگر خوب که در ادامه قراره بیشتر راجبش براتون بگیم.

نگار نیکدل

وقتی نگار نیکدل خودش هم نمیدونه که چرا؟!

خیلی ها این روزا به این موضوع رسیدن که میشه از طریق پیج اینستای خیلی ها به علایق اون ها پی برد و دونست که چطور فکر میکنن و چی دوست دارن و اهدافشون چیا هست مثلا اگر یه فردی که علاقمند به نویسندگی باشه رو ببینید احتمالا توی پیجش بیشتر بخش هایی از آثاری رو که میخونه رو پست و استوری میکنه یا اونی که علاقمند به عکاسی باشه پیجش به احتمال زیاد پر هست از عکس های هنری و طبیعت و... البته که خلاف این رو هم خیلی از بلاگرا ثابت کردن یعنی شاید یه بلاگر علاقمند باشه فلافل بخوره ولی برای این که کلاس بذاره میره استیک میخوره و اون رو استوری میکنه و میگه غذای مورد علاقم!

بنابراین همه چیز در مجازی پنجاه پنجاه هست و نمیشه به چیزی که میبینیم اعتماد صد در صدی کنیم! بگذریم برسیم به نگار نیکدل که ما هم امروز یه سری به پیج اینستاگرامش زدیم تا ببینیم این خانوم زیبا بیشتر دوست داره که چه قسمت هایی از زندگیش رو با فالووراش به اشتراک بذاره که یه پست جالب از این بازیگر دیدیم که براتون گذاشتیمش و چیزی که این پست رو جالب کرده کپشن اون هست که نگار خانوم اینطور گفته که نمیدونه چرا این عکس ها رو پست کرده! خب مسلما عکس ها در نگاه اول خیلی عجیب و بامزه هستن و جالبه که این بازیگر در این فضا خاکی برخورد میکنه، اما آیا همینطور میمونه؟

نگار نیکدل

نگار نیکدل

دهه هفتادی که زیبایی رو استعداد رو یه جا داشته؟

این موضوع که زیبایی یکی از ارکان اصلی برای بازیگر شدن هست در تمام دنیا مشخصه یعنی در صورتی که فردی زیبایی ماورایی نداشته باشه ولی کوهی از استعداد  باشه باید با استعدادش فقط جلو بره تا بتونه دل بیننده ها رو به دست بیاره و مسلما راه سختی در پیش خواهد داشت ولی میشه به اینجور افراد تبریک گفت چرا که این دسته هرگز فراموش نمیشن و همیشه در یادها میمونن ولی برگردیم به داستان زیبایی که خیلی از بازیگرها حتی بهش اعتراف میکنن که چون زیبا بودن شانس آووردن و در این عرصه دیده شدن و خدا رو هم بابتش شاکر هستن که خب حق هم دارن.

ولی شما فکر کنید که حالا یه نفر باشه که هم زیبایی رو داشته باشه و هم استعداد رو که این ترکیب برنده هست و میشه یکی از این ترکیب های برنده رو پریناز ایزدیار و یا الناز شاکردوست دونست که در این سال های اخیر هر دو بازیگر حسابی ترکوندن و نشون دادن که حرف های زیادی برای زدن دارن و صرفا به علت این که زیبا بودن جایگاهی که امروز دارن نصیبشون نشده اما برسیم به نگار نیکدل که شاید براتون جالب باشه که متولد تیر سال 76 هست و خب اونطور که مشخصه بازیگر خوش چهره ای هست و این موضوع کاملا مشخصه ولی در خصوص استعدادش هنوز وقت زیادی داره که خودش رو ثابت کنه و امیدواریم که موفق بشه.

نگار نیکدل

اول راه و سنگ تموم گذاشتنه طرفدارهای نگار نیکدل

میدونید که این روزا به طور کلی خیلی از بلاگرا و بازیگرا فن پیج دارن و شما میتونید خیلی از عکس های قدیمی و جدید اون ها رو همراه با ادیت های مختلف مشاهده کنید که در یه اتفاق جالب نگار نیکدل همین اول راه برای خودش فن های پر و پا قرص پیدا کرده که براش نقاشی های دیجیتال از چهر اش رو میکشن و میفرستن که با این حساب میشه گفت که تا اینجای کار موفق عمل کرده و یه جورایی جای خودش رو توی دل بیننده ها پیدا کرده که ما هم براشون آرزوی موفقیت میکنیم و امیدواریم که بتونه بازیگر مردمی باشه.

نگار نیکدل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی