|

عشق جواد به بلوچی؛

شوخی منشوری انصاریان با کاظمیان و خانم بازیگر معروف!

علی انصاریان با انتشار عکس فتوشاپ شده ای از خود و رضا عطاران با این بازیگر طنز کشورمان شوخی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

علی انصاریان در استوری اینستاگرام خود عکسی را منتشر کرد. در این عکس علی انصاریان در کنار رضا عطاران ایستاده و در کنار آنها بازیگر خارجی به نام مونیکا بلوچی و فرد دیگری هم دیده می شود.

95239011609781466

 

ماجرای عشق جواد کاظمیان به مونیکا بلوچی

جواد کاظمیان چند ماه قبل در گفت‌وگوی ویدیویی با برنامه اینترنتی مهرداد میناوند هم به عشق مونیکا بلوچی به شکلی ویژه اعتراف کرده بود، اما در آن مقطع این اتفاق سروصدای زیادی ایجاد نکرد. در آن مصاحبه وقتی میناوند از جواد سوال کرد تا به حال عاشق شدی پاسخ ستاره سابق پرسپولیس جالب بود.

او گفت: «فقط یک بار! من عاشق مونیکا بلوچی هستم. از شانزده هفده سالگی او را دوست دارم و در این بیست سالی که عاشق او هستم و مونیکا را شناخته‌ام به نظرم او زیبا‌ترین و جذاب‌ترین زن دنیاست.» با چنین علاقه‌ای که کاظمیان نسبت به بلوچی قبلا از خود نشان داده بود باز هم انتشار پست اینستاگرامی برای تبریک تولد این بازیگر ۵۴ ساله سرشناس ایتالیایی جنجال‌ساز و برای خیلی‌ها عجیب بود.

 

تبریک تولد با یک شعر عاشقانه و پاسخ بازیگر سرشناس

جزییات پست اینستاگرامی تبریک تولد کاظمیان برای مونیکا بلوچی هم نکات جالب توجهی دارد. جواد جدا از اینکه به زبان انگلیسی تولد را تبریک گفته غزلی هم از محمد مهدی سیار در کپشن پست خود قرار داده که به این شرح است:«چه بگویم؟ نگفته هم پیداست/ غم این دل مگر یکی و دو تاست؟/به هم‌ام ریخته‌ست گیسویی/ به هم‌ام ریخته‌ست مدّت‌هاست» این شعر بدون تردید میزان علاقه و عشق او به بازیگر پرآوازه را نشان می‌دهد. جالب اینجاست که بلوچی هم زیر پست جواد کاظمیان از او تشکر کرده و دوباره کاظمیان به پیام تشکر مونیکا بلوچی واکنش نشان داده است.

unnamed (1)

انصاریان از بلوچی برای کاظمیان خواستگاری کرد

با ورود علیرضا انصاریان همبازی سابق کاظمیان در پرسپولیس اما ماجرا شکلی خنده‌دارتر به خود گرفت. انصاریان با کامنتی که زیر پست مونیکا بلوچی نوشت جنجال را به اوج خود رساند و به زبان فارسی از مونیکا بلوچی برای جواد کاظمیان با نوشته‌ای حیرت‌انگیز خواستگاری کرد. انصاریان نوشت:«سلام مونیکا جون. دوست من جواد کاظمیان تورو دوس داره. جواد تولد ننه و باباشو نمیدونه ولی تولد تورو می‌دونه. کی بیایم خدمت خانواده دست بوسی و غلام شما بشه جواد ما؟»

 

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی