|

تبریک متفاوت گلشیفته فراهانی برای نوروز 1400

گلشیفته فراهانی، بازیگر شناخته شدهدجهانی، با انتشار ویدئویی سال نو را تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد

علت مهاجرت گلشیفته فراهانی جه بود؟

گلشیفته فراهانی ۱۳ سال بعد از بازی در کنار لیٔوناردو دیکاپریو و راسل کرو در فیلم Body of Lies ساخته ریدلی اسکات، با انتشار تصاویری از پشت صحنه این فیلم در مراکش، به بیان اتفاقات پس از بازی در این فیلم پرداخت.

گلشیفته فراهانی در صفحه اینستاگرامش نوشت: "فیلمِ اندامى از دروغ پاییزِ ١٣٨٦ مراکش آخرین روز فیلمبردارى. هرگز در مخیله‌‌م نمی‌گنجید که بازى در این فیلم زندگىِ من را اینچنین زیر و رو خواهد کرد.

1612508208_J0bV7

با آگاهى بر حساسیتِ موقعیت، اطمینان خاطر کسب کردم که موضوع این فیلم، به حساسیتها دامن نخواهد زد.

پس بعد از فیلمبردارى اندامى از دروغ، چمدانها را بستم و با اطمینان مستقیم به خانه بازگشتم. و آنوقت بود که واقعیت مانند پُتک بر سرم کوبید. تمامى وجودم را لرزاند. سختى و فشارِ آن ٧ ماهِ آخر در ایران، که بیشتر شبیه یک فیلمِ سینمایٔى بود تا واقعیت، سرنوشت جدید و ناشناخته‌اى براى من رقم زد"


بیوگرافی گلشیفته فراهانی

رهاورد فراهانی (زادهٔ ۱۹ تیر ۱۳۶۲) شناخته‌شده با نام گلشیفته فراهانی، هنرپیشه، خواننده و نوازنده اهل ایران است. او در ۳۵ فیلم نقش داشته‌است که بسیاری از آن‌ها در جهان شناخته شده‌اند.

1612513316_K1aH8

علت تغییر نام گلشیفته فراهانی

به نوشته وبگاه رسمی او، هنگامی که والدینش برای تهیهٔ شناسنامه او نام گلشیفته را ارائه کردند ادارهٔ مربوط با این نام مخالفت کرد و به‌ناچار نام شناسنامه‌ای او با نام شناخته شده او تفاوت پیدا کرد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی