|

ماسک عجیب سیاوش خیرابی سوژه شد + عکس

سیاوش خیرابی متولد آذر 1363 می باشد وی اصالتا تبریزی است. خیرابی از سن ۱۹ سالگی در کلاس‌های آموزش بازیگری کانون سینما گران جوان شرکت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سیاوش خیرابی بازیگر سینما وتلویزیون عکسی با ماسک عجیب و غریبش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

بیوگرافی سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی در 29 آذر 1363 در تهران متولد شد و اصالتا تبریزی است. خیرابی از سن ۱۹ سالگی در کلاس‌های آموزش بازیگری کانون سینما گران جوان شرکت کرد. در سال ۱۳۸۶ در تله‌فیلم تلخون بازی کرد و در بازی در سریال ترانه مادری در سال ۱۳۸۷ به شهرت رسید. سیاوش خیرابی دارای فوق دیپلم کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران می باشد. سیاوش یک برادر بزرگتر بنام آرش و یک بردر کوچکتر از خود بنام اورنگ دارد که با پدر مشغول کار عکاسی می باشند و رستوران داری هم می کنند.

سیاوش خیرابی و رستوران کنجد

سیاوش خیرابی دارای دو رستوران در تهران با شعبه‌ای در رشت اسـت. بـه گفته خود او نخستین رستوران رابا تولد نخستین برادرزاده‌اش زد تا کاری برای او کرده باشد و با دو برادر دیگرش رستوران اداره می شد تا این کـه برادرزاده دوم هم دنیا آمده و تصمیم می گیرد رستوران دیگری را هم در رشت دایر کند. در رستوران سیاوش خیرابی با اینکه نوع غذاها فست فود اسـت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی