|

واکنش مشتاقانه انجمن DOGE!

واکنش حیرت آور کاربران دوج کوین به ایلان ماسک!

Dogecoin

توییت میم جدید ایلان ماسک با واکنش مشتاقانه انجمن DOGE مواجه شد.!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  ایلان ماسک، حامی بزرگ میم ها و دوج کوین، میم جدیدی را در حساب توییتر خود منتشر کرده است. و حتی با وجود اینکه هیچ ارتباطی با DOGE یا هر رمزنگاری دیگری ندارد،زیر پست خود نظرات زیادی در رابطه با Dogecoin و سایر ارزهای دیجیتال میم دریافت کرده است.  این غول فناوری احتمالاً به این واقعیت اشاره می کرد که این روزها بیشتر بخش های زندگی مردم در گوشی ها و رسانه های اجتماعی آنها، به ویژه توییتر - بزرگترین شبکه اجتماعی متعلق به ماسک - اتفاق می افتد. در پاسخ، طرفداران متعدد DOGE شروع به ارسال میم های Dogecoin درباره DOGE کردند که اخیراً "چهره توییتر" شده است اما پس از چند روز حذف شدند.

برخی نیز درباره بیت کوین و رقیب DOGE فلوکی اینو توییت کردند. پس از اینکه ایلان ماسک لوگوی توییتر را از DOGE به پرنده آبی تغییر داد، جامعه Dogecoin تا حدودی ناراحت به نظر می رسند.

DOGE پس از تغییر لوگوی توییتر 9 درصد سقوط کرد، پس از اینکه ایلان ماسک لوگوتایپ توییتر را از DOGE به تصویر معمولی پرنده آبی تغییر داد، Dogecoin با کاهش 9 درصدی مواجه شد. قبل از آن، میم کوین بیش از 30 درصد افزایش یافت و چندین کیف پول اصلی به سرعت شروع به فروش DOGE در صدها میلیون کردند. به طور خاص، دو تا از پنج آدرس بزرگ، 1.4 میلیارد توکن میم را تخلیه کردند که نزدیک به 130 میلیون دلار درآمد داشتند.

باز طرفی داده‌های وب‌سایت لوک‌آن‌چین (Lookonchain) نشان می‌دهد که پس از رشد حدوداً ۳۰ درصدی قیمت دوج کوین به‌دلیل تغییر لوگوی توییتر، سومین و پنجمین هولدر بزرگ این ارز دیجیتال در مجموع ۱.۴ میلیارد توکن از آن را فروخته‌اند. به‌عبارت دقیق‌تر، پنجمین نهنگ دوج کوین حدود ۱.۱ میلیارد تو به ارزش ۹۵.۲ میلیون دلار و سومین نهنگ این ارز دیجیتال حدود ۳۰۰ میلیون توکن به ارزش ۲۸.۶ میلیون دلار از سرمایه‌های خود را به فروش رسانده‌اند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی