|

قیمت روز بیت کوین و ریپل؛ رکورد شکنی لحظه به لحظه

بیت کوین با افزایش خیره کند از 31 هزار دلار گذشت و رکورد جدید ثبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رمز ارز بیت کوین نسبت به  24 ساعت گذشته با 5 درصد افزایش به قیمت 31040دلار(در ساعت 17:20  شنبه 13 دی 1399) رسید. بیت کوین بیشترین افزایش قیمت را در 24 ساعت گذشته داشته است.

رکوردشکنی پی در پی بیت‌کوین

بیت‌کوین همچنان به یکه‌تازی خود در بازارها ادامه داد و کانال 31 هزار دلاری دست به ثبت رکورد تازه‌ای زد. بالاترین قیمت ثبت شده بیت‌کوین تا امروز به 31 هزار و 40دلار می‌رسد، قیمتی که با احتساب آن بازدهی سالانه پرطرفدارترین رمزارز جهان، به حدود 300 درصد می‌رسد. ‌

دلیل افزایش قیمت بیت کوین چیست؟

مهم‌ترین عامل این بازدهی خیره‌کننده جلب توجه سرمایه‌گذاران نهادی و بزرگ به این بازار است.

در حالی که بیت‌کوین در تاریخ ۱۶ دسامبر برای اولین بار توانست از مرز ۲۰ هزار دلاری عبور کند، کمتر از ۱۵ روز بعد، یعنی روز گذشته بازدهی این رمزارز در حال نزدیک شدن به ۵۰ درصد است. تحلیل‌گران درباره دلایل افزایش ارزش بیت‌کوین دلایل مختلفی را برشمرده‌اند؛ افزایش تقاضای بیت‌کوین از سوی سرمایه‌گذاران بزرگ آمریکایی، نگاه سرمایه‌گذاران به این رمزارز به عنوان پوشش‌دهنده ریسک تورم و همچنین پتانسیل این بازار برای سوددهی پر سرعت و البته پر ریسک‌تر و همچنین پیش‌بینی‌ها درباره تبدیل شدن این رمزارز به یکی از روش‌های اصلی پرداخت پول در سال‌های آینده همگی سبب شده‌اند تا بیت‌کوین هر هفته دست به رکوردشکنی جدیدی بزند.

قیمت سایر ارزهای دیجیتال

ریپل به دلیل انتشار خبری مبنی بر شکایت یک نهاد مالی در آمریکا از مدیران شرکت ریپل، با سقوط بیش از  چهل درصدی مواجه شده بود، هم اکنون در قیمت 23 سنتی قرار دارد.

اتریوم که به یکی از پرتقاضا ترین ارزها تبدیل شده با افزایش3 درصدی به قیمت 763 دلار رسید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی