|

ترزیچ: خوشحالم در جمع 8 تیم برتر اروپا قرارگرفتیم

سرمربی تیم فوتبال بورسیادورتموند بعد از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:بسیار خوشحالیم که در جمع ۸ تیم راه یافته ق…

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی تیم فوتبال بورسیادورتموند بعد از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:بسیار خوشحالیم که در جمع ۸ تیم راه یافته قرارداریم.

شب گذشته دورتموندی ها در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تا آخرین ثانیه مجبورشدند بجنگند تا صعود کنند. این تیم که در بازی رفت ۳ بر ۲ برنده شده بود، در بازی شب گذشته ابتدا از حریف ۲ بر صفر پیش افتاد.

ارلینگ هالند در دقایق ۳۵ و ۵۴(پنالتی) دورتموند را صاحب گل کرد اما در دقیقه ۶۹ النصیری از روی نقطه پنالتی یکی از گل ها را پاسخ گفت.

همین بازیکن در دقیقه۶+۹۰ گل دوم سویا را زد.البته دورتموند در مجموع ۵ بر ۴ برنده شد و به دور بعد رسید.

ادین ترزیچ بعد از صعود تیمش گفت:فکر می کنم نتیجه عالی گرفتیم. با توجه به نتایج چند سال گذشته سابقه نداشت که به چنین نقطه ای برسیم. واقعا از قرار گرفتن در جمع ۸ تیم برتر اروپا بسیار خوشحالیم.

وی افزود:ارلینگ هالند بار دیگر خارق العاده نشان داد. او گلزن درجه یک ما است. مملو از اعتمادبنفس است و این حس را به تیم تزریق می کند. من از تک تک نفرات تیم قدردانی می کنم. مهم تر از همه، بسیار افتخار می کنم. چون شعار جنگیدن، مبارزه و کسب نتیجه امروز وجودداشت. هرچند که برنده این بازی نشدیم و مسابقه ۲ بر ۲ شد اما نتیجه کلی را گرفتیم.

ترزیچ ادامه داد:باعث خوشحالی و افتخار است که از این مرحله عبورکردیم.هرچند که در پایان بازی کمی کار سخت شد اما اینگونه موارد جزو خاصیت مسابقات حذفی هستند.هیچ قاعده ای جز جنگیدن و تا آخرین لحظه دنبال نتیجه بودن، وجود ندارد.

منبع : فارس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی