|

درخشش مجدد مهاجم ریش سفید تیم ملی ایران

کریم انصاری فرد

کریم انصاری فرد، ملی پوش ایرانی تیم آ. ا. ک آتن دو دقیقه پس از ورودش به زمین یک گل زیبا زد.

لینک کوتاه کپی شد

کریم انصاری فرد، باتجربه ترین بازیکن تیم ملی که برای اولین بار در سال 2009 پیراهن تیم ملی را به تن کرد و اینک با 87 بازی و 29 گل زده کاپیتان اول تیم ملی محسوب می شود پس از کسب دو برد شیرین در مقدماتی جام جهانی 2022 به یونان بازگشت تا همراه با تیم باشگاهی اش لیگ این کشور را در فصل جدید آغاز کند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از ورزش سه، کریم در مسابقات تیم ملی که پیش از تقابل با عراق و سوریه برگزارشده بود، در دیدار با سوریه(دوستانه)، هنگ‌کنگ و کامبوج حتی به‌عنوان یار جانشین نیز توانسته بود برای ایران گلزنی کند و در یک حضور ثابت مقابل کامبوج ۴ گل به ثمر رساند.

او در بازی اول مقدماتی مقابل سوریه در دقیقه 86 به میدان رفت و در بازی با عراق هم اسکوچیچ این بازیکن را در دقیقه 87 به زمین فرستاد. کریم انصاری‌فرد تنها سه دقیقه پس از حضورش در زمین، نفوذ سریعی از جناح چپ زمین انجام داد و یک ارسال با پای غیر تخصصی خود به پشت دو مدافع عراقی داشت تا علی قلی‌زاده که همزمان با او وارد زمین شده بود، در محوطه جریمه صاحب توپ شود و گل سوم را به ثمر رساند.

به این ترتیب کاپیتان تیم ملی با وجود اینکه دقایق بسیار کمی به میدان رفت اما توانست با استفاده از تجربه بالای خود تاثیری را که باید می گذاشت را به بهترین شکل ممکن بگذارد و پایه گذار سومین گل تیم ملی باشد؛ گلی که تثبیت کننده برد شاگردان اسکوچیچ بود. او با این خاطره شیرین به یونان بازگشت و در بازی هفته اول از دقیقه 76 به میدان رفت اما نتوانست گلی به ثمر برساند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی