|

نکونام جایگزین قلعه‌نویی می‌شود؟

امیر قلعه نویی

محرومیت 3 ماهه قلعه‌نویی از همراهی گل‌گهر در دیدارهای پیش روی این تیم، به گمانه‌زنی‌های جدیدی در خصوص آخرین شرایط این مربی منجر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

 دیدار استقلال و گل‌گهر در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی در شرایطی با شکست آبی‌های سیرجانی خاتمه یافت که امیر قلعه‌نویی در پایان این بازی با اعتراض به تصمیم‌های وحید کاظمی، داور این مسابقه حرف‌های بسیار تندی را به زبان آورد که در ادامه با محرومیت سنگینی برای او همراه شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، براساس حکم کمیته انضباطی، قلعه‌نویی به دلیل صحبت‌هایش در آن نشست خبری نه تنها به پرداخت 300 میلیون جریمه نقدی محکوم شد که با شروع مسابقات لیگ بیست و یکم، به مدت سه ماه از همراهی تیمش در تمامی دیدارهای رسمی گل‌گهر محروم خواهد بود؛ حکم انضباطی سنگینی که واکنش باشگاه سیرجانی را نیز به همراه داشت اگرچه که تغییری در محرومیت این مربی حاصل نشد.

با توجه به اینکه بیست و یکمین دوره از مسابقات لیگ برتر روز 27 مهرماه آغاز می‌شود این روزها گمانه زنی‌های جدیدی پیرامون محرومیت قلعه‌نویی و احتمال برکناری او و حضور نکونام به جای این مربی روی نیمکت گل‌گهر مطرح می‌شود که این مهم امروز با واکنش مدیرعامل این باشگاه همراه بود.

محمد اسفندیارپور، مدیرعامل گل‌گهر اگرچه در مصاحبه‌اش با فارس اعلام کرده که مدیران این تیم مذاکره‌ای با نکونام برای قبول هدایت گل‌گهر نداشته‌اند اما تاکید کرده که سه ماه محرومیت هم برای کنار تیم نبودن، زمان کمی نیست: «هنوز تصمیمی در خصوص امیر قلعه‌نویی نگرفته‌ایم اما به هر حال او محرومیتی دارد و به همین دلیل است که ما کادر فنی را با جذب مجتبی سرآسیایی تقویت کردیم که اگر این محرومیت کم نشود و بخواهیم با قلعه‌نویی ادامه بدهیم، سرآسیایی بتواند بخشی از این کمبود را جبران کند. ما هیچ تصمیمی در مورد ادامه دادن یا ندادن با او نداریم اما این فرصت برای هر دو طرف وجود دارد چرا که به هر حال سه ماه محرومیت برای کنار تیم نبودن، زمان کمی نیست و به همین جهت خود او نیز به دنبال این است که حداقل نیمی از این مدت تعلیق شود.

به همین دلیل اگر بتوانیم تاییدیه‌ای مبنی بر این مهم بگیریم، شاید شرایط طور دیگری شود اگرچه که اگر هم نگیریم، معنی‌اش این نیست که قلعه‌نویی برکنار می‌شود. بررسی این قضیه همچنان در دستور کار ما هست ولی هیچ‌کدام از این صحبت‌ها معنی‌اش این نیست که قلعه‌نویی 100درصد نیست یا نکونام هست و اینکه می‌گویند نکونام نزدیک شده، نمی‌دانم به کجا و به چه نزدیک شده است.»

صحبتهای مدیرعامل باشگاه گل‌گهر در خصوص ادامه کار این باشگاه با قلعه‌نویی در حالی مطرح شده که براساس حکم کمیته انضباطی، سرمربی گل‌گهر در تمامی دیدارهای تیمش به مدت سه ماه تنها از روی سکوها قادر به همراهی این تیم خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی