|

ستاره همیشه مصدوم در لیست سرخ ها، عجب خریدی!

بنا به ادعای نشریه موندو دیپورتیوو، منچستریونایتد با فشار آوردن به وینگر فرانسوی، برای عدم تمدید قراردادش با بارسلونا به دنبال جذب رایگان…

لینک کوتاه کپی شد

منچستریونایتد قصد دارد در تابستان سال آینده عثمان دمبله را به طور رایگان به الدترافورد بیاورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در حالی که زمان چندانی تا فرا رسیدن ماه ژانویه نمانده است، سران بارسلونا به شدت به دنبال تمدید قرارداد عثمان دمبله، هافبک فرانسوی خود هستند. دمبله در صورت تمدید نکردن قراردادش از 40 روز دیگر می تواند به طور آزاد با باشگاه های خواهانش مذاکره کند و در تابستان آینده به صورت رایگان نیوکمپ را ترک کند.

حال موندو دیپورتیوو مدعی شده در حالی که مذاکرات تمدید قرارداد این بازیکن ادامه دارد، باشگاه منچستریونایتد در تلاش است تا این بازیکن و مدیر برنامه هایش را قانع کند تا با آبی و اناری ها تمدید نکنند و در تابستان آینده به طور رایگان به الدترافورد بیاید. شنیده ها حاکی از این است که سران یونایتد مدت هاست در تلاشند دمبله را برای آمدن به انگلیس قانع کنند.

تیم منچستر بازیکنانی پا به سن گذاشته نظیر رونالدوی 36 ساله و کاوانی 34 ساله را دارد و قصد دارد و قصد دارد با جذب دمبله اندکی جوان گرایی کند. ضمن این که شنیده می شود مارسیال نیز دیگر در برنامه های شیاطین سرخ جایی ندارد و حتی رشفورد هم به خاطر مصدومیت هایش نتوانسته مهره قابل اتکایی برای منچستریونایتد باشد.  

گفته می شود دمبله نیز به حضور در لیگ برتر بی تمایل نیست. شیاطین سرخ سال گذشته هم تلاش کردند دمبله را به طور قرضی به خدمت بگیرند اما باشگاه بارسا برای قبول این پیشنهاد شرط کرد که دمبله اول تمدید کند و بعد برود که این شرط توسط دمبله رد شد. شنیده ها حاکی از این است که ژاوی و حتی دنی آلوز این روزها در تلاشند دمبله را به ماندن در نیوکمپ قانع کنند اما زمان زیادی تا ژانویه باقی نمانده است و شاید دمبله را به زودی در پیراهن شیاطین سرخ ببینیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی