|

مشکل پرسپولیس و استقلال مثل هم!

استقلال و پرسپولیس در حالی آماده دربی در هفته هشتم می‌شوند که با یک چالش یکسان دست و پنجه نرم می‌ کنند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس و استقلال در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم‌های نفتی لیگ برتر می‌روند تا دیدار ماقبل از دربی را برگزار کنند. استقلال باید به آبادان سفر کند و با صنعت بازی کند و پرسپولیس هم در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ اگرچه هر دو تیم از اهمیت بازی پیش رو، با توجه به جایگاه تیم‌ها در جدول رده بندی، باخبر هستند، ولی به نظر می‌رسد از همین حالا نگاه‌ها متوجه دربی پایتخت است که قرار است شنبه هفته آینده در جریان هفته هشتم برگزار شود. سرمربیان دو تیم به خوبی می‌دانند که پیروزی در دربی علاوه بر بهبود وضعیت آن‌ها در جدول رده بندی می‌تواند از لحاظ روحی هم برگ برنده‌ای مجزا تلقی شود.

نکته جالب درباره دو تیم در آستانه بازی حساس دربی، اما چالش شماره یک است؛ جایی که هنوز مشخص نیست قرار است چه اتفاقی در دربی رخ دهد. در پرسپولیس، حامد لک، دروزه بان اصلی یحیی گل محمدی متزلزل نشان داده و نتوانسته اعتماد‌ها را جلب کند. او چند هفته بد را بدون کلین شیت سپری کرد تا بالاخره روی نیمکت نشست و نظاره گر بازی رادوشوویچ شد. رادو، اما در بازی با مس رفسنجان گل بدی خورد تا دوباره حامد لک به ترکیب پرسپولیس برگردد. برگشت حامد لک در دیدار با صنعت نفت اگرچه با ثبت کلین شیت برای این دروازه بان همراه بود، ولی با ثبت چند اشتباه عجیب، مشخص شد این بازیکن از لحاظ روحی به هم ریخته است.

در استقلال هم که شرایط چالشی‌تر شده است؛ فرهاد مجیدی قید استفاده از رشید مظاهری را زده و دو هفته‌ای می‌شود که او را در ترکیب ۲۳ نفره استقلال هم نمی‌گذارد. از طرفی، سیدحسین حسینی هم نیمکت نشین شده تا علیرضا رضایی ۲۲ ساله درون دروازه استقلال قرار بگیرد. به گزارش فرارو، رضایی در خط دروازه استقلال فوق العاده نشان داده و هنوز گلی نخورده است، ولی سوال اینجاست که آیا با توجه به تجربه او، فرهاد مجیدی قرار است در دربی هم از رضایی استفاده کند؟

ناآمادگی حامد لک هم از لحاظ جسمی و هم روحی و از طرفی کم تجربه بودن علیرضا رضایی برای بازی بزرگی همچون دربی، تبدیل به بحران اول پرسپولیس و استقلال شده که دست کم ذهن هواداران دو باشگاه را مشغول کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی