|

مدافع بارسلونا پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرد!

رونالد آرائوخو به اولین پیشنهاد تمدید قرارداد بارسا پاسخ منفی داد.

لینک کوتاه کپی شد

رونالد آرائوخو، مدافع جوان باشگاه بارسلونا در فصل جاری تبدیل به یکی از ارکان اصلی خط دفاع این تیم شده و نمایش های خوبی داشته است و به همین خاطر سران بارسلونا قصد دارند قرارداد این بازیکن را هر چه زودتر تمدید کنند با این حال به نظر می رسند تا به امروز موفقیتی در این زمینه نداشته اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ سران بارسلونا هفته گذشته جلسه ای با میدر برنامه های این بازیکن داشتند تا برای تمدید قرارداد این بازیکن که در ژوئن 2023 به پایان می رسد مذاکراتی داشته باشند. با این وجود شنیده ها حاکی از این است که مدیر برنامه های آرائوخو اولین پیشنهاد تمدید قرارداد آبی و اناری ها را رد کرده است. البته این به معنای به بن بست رسیدن مذاکرات نیست و طرفین به توافق رسیده اند تا در آینده ای نزدیک مجددا جلسه ای برای مذاکره داشته باشند.

در این میان چندین باشگاه بزرگ نیز روند مذاکرات آرائوخو با بارسا را مد نظر دارند. از چلسی و منچستریونایتد به عنوان تیم های خواهان این بازیکن اروگوئه ای یاد می شود. با این وجود تمدید قرارداد این مدافع در حال حاضر یکی از اصلی ترین اولویت های مدیران بارسلونا است.

گفته می شود خود آرائوخو نیز تمایل دارد به بازی در بارسلونا ادامه دهد اما دوست دارد قدر زحماتش با پیشنهاد دستمزدی خوب در قرارداد جدیدش دانسته شود. چیزی که با توجه به شرایط بد اقتصادی فعلی باشگاه بارسلونا کار بسیار سختی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی