|

مدیرعامل سابق فولاد: قرارداد صالح حردانی را لو داد!

مدیرعامل پیشین فولاد خوزستان اعلام کرد صالح حردانی در ازای پرداخت 5 میلیارد تومان به این باشگاه، می‌تواند جدا شود.

لینک کوتاه کپی شد

موضوع جدایی صالح حردانی و احتمال پیوستنش به استقلال تهران یکی از بحث‌های داغ نقل و انتقالات طی روزهای گذشته بوده است. اگرچه هنوز توافق لازم در این خصوص حاصل نشده اما حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل فولاد به نکته‌ای اشاره کرده که پاسخ آذری را در پی داشته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ گرشاسبی گفته که مدیران قبلی باشگاه در قرارداد حردانی بندی درباره فسخ گذاشتند تا این بازیکن مبلغی بدهد و جدا شود اما حالا آذری از خودش در این قرارداد دفاع کرده است.

آذری در این‌باره به خبرگزاری تسنیم گفت: «وی در همین رابطه اشاره کرد: روزی که به فولاد آمدم قرارداد این بازیکن بر اساس شهادت جواد نکونام 50 میلیون تومان بود و در پایان آن فصل قراردادش تمام می‌شد. بعد از مشورت با آقا جواد قرارداد این بازیکن را سه ساله تمدید کردم و برای ترانسفرش نیز شرط جدایی گذاشته بودیم. بر اساس ماده 11 بند 4 قرارداد مذکور شروط جدایی صالح حردانی از فولاد پرداخت 5 میلیارد تومان توسط باشگاه خواهان یا شخص در خواست کننده رضایتنامه باید باشد و در صورت پیشنهاد خارجی هم 1/5 میلیون دلار لحاظ شده است.»

مدیرعامل پیشین فولاد همچنین توضیح داد: « بر اساس ماده 3 قرار داد مذکور مدت قرارداد صالح حردانی از تاریخ 99/8/3 لغایت پایان فصل 1401/1402 و یا 2022/2023 میلادی بوده است . هیچ‌گونه ماده‌ای جهت استفاده فسخ یک‌طرفه در این قرار داد لحاظ نشده است.»

با این شرایط باید دید آیا باشگاه استقلال حاضر خواهد شد مبلغ 5 میلیارد تومان پول رضایتنامه حردانی را به باشگاه فولاد پرداخت کند یا خیر؛ این در حالی است که استقلالی ها باید مبلغی نیز با خود حردانی قرارداد ببندند و این موضوع مبلغ زیادی را به باشگاه تحمیل می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی