|

ترکیب رسمی پرسپولیس برای بازی با فولاد خوزستان، دوشنبه 18 بهمن

فولاد خوزستان و پرسپولیس در دیدار سوپرجام به مصاف هم می روند.

لینک کوتاه کپی شد

بازی سوپرجام بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس (قهرمان لیگ برتر فوتبال) و فولاد خوزستان (قهرمان جام حذفی) روز دوشنبه ساعت ۱۷:۱۵ در سیرجان برگزار می‌شود.

به گزارش «شایانیوز»؛ تیم فوتبال پرسپولیس با کسب ۶۷ امتیاز قهرمان لیگ بیستم فوتبال شد و از آن طرف هم تیم فولاد با پیروزی برابر استقلال قهرمانی جام حذفی فوتبال را به دست آورد و اکنون این ۲ تیم در بازی سوپرجام باید به مصاف یکدیگر بروند.

 تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد در حالی در بازی سوپرجام به مصاف یکدیگر می‌روند که هر کدام شرایط متفاوتی دارند. سرخپوشان برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال با استقلال رقیب دیرینه خود رقابت می‌کنند و از آن طرف، تیم فولاد در میانه‌های جدول قرار دارد و تلاش می‌کند که به بالای جدول صعود کند.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد چند روز پیش در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند که سرخپوشان با یک گل توانستند از سد حریف اهوازی خود عبور کنند و با کسب ۳۵ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

عیسی آل کثیر، سیامک نعمتی، احسان پهلوان و میلاد سرلک قادر به همراهی سرخپوشان در بازی سوپرجام نیستند.

ترکیب رسمی پرسپولیس

حامد لک ، فرشاد فرجی ، سید جلال حسینی‌، مهدی شیری ، سعید آقایی‌، کمال کامیابی نیا، رضا اسدی ، وحید امیری ، علی شجاعی ، مهدی ترابی و مهدی عبدی

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی