|

حرف های متناقض یحیی گل محمدی در مورد جذب بازیکن!

سرمربی پرسپولیس از نقل و انتقالات تیمش رضایت ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

صحبت های یحیی گل محمدی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با مس رفسنجان می تواند تعابیر متفاوتی داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل مس رفسنجان در هفته بیستم لیگ برتر پیرامون نقل و انتقالات پرسپولیس گفت:

از سال گذشته شاید حدود 20 بازیکن را خواستم اما از بین آنها حتی یک نفر هم جذب نشدند، اگر تلاش بیشتری می‌شد قطعا می‌توانستیم بازیکنان باکیفیت‌تری جذب کنیم. با این وجود در شرایط فعلی باید تیم را تقویت کنیم زیرا بازیکنانی که اکنون بیرون مانده‌اند یا مصدوم هستند یا کیفیت خوبی ندارند، اصلا به همین دلیل بدون تیم مانده‌اند و شاید آخرین بازی‌شان مربوط به 6 ماه قبل است. جذب چنین بازیکنانی کمکی به باشگاه نمی‌کنند.

با این صحبت ها این پرسش پیش می آید که آیا رامین رضاییان در لیست خرید یحیی گل محمدی نبود؟ اگر رامین رضاییان گزینه یحیی گل محمدی نبوده پس می توان نتیجه گرفت که باشگاه این بازیکن را به پرسپولیس بازگردانده تا شاید از فشار هوادار بکاهد.

البته اینکه یحیی گل محمدی رامین رضاییان را فراموش کرده باشد نیز دور از انتظار نیست چرا که در ادامه صحبت هایش می گوید بازیکنانی که بیرون مانده اند یا مصدوم هستند یا کیفیت خوبی ندارند یا آخرین بازی شان مربوط به 6 ماه قبل است!

اگر رامین رضاییان در لیست خرید یحیی گل محمدی نبوده پس این شائبه هم ایجاد می شود که سرمربی پرسپولیس به رضاییان هم کنایه زده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی