|

لژیونر ملی پوش استقلالی می شود؟

استقلال به دنبال جذب احسان حاج صفی در نقل و انتقالات است.

لینک کوتاه کپی شد

احسان حاج صفی هافبک و کاپیتان تیم ملی مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ استقلال که از حالا خود را برای نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر آماده می‌کنند، از هفته گذشته چند بازیکن ایرانی را زیر نظر گرفته‌اند تا در صورت امکان این بازیکنان را به خدمت بگیرند. یکی از این بازیکنان احسان حاج صفی است.

به نظر می‌رسد یکی از این بازیکنان، احسان حاج صفی هافبک و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران باشد. حاج صفی که در چندین مقطع مورد توجه استقلال و فرهاد مجیدی قرار گرفته است به احتمال فراوان در صورت رضایت باشگاه فعلی خود مشکلی برای پیوستن به جمع آبی‌پوشان پایتخت نداشته باشد.

احسان حاج صفی یک یکسال دیگر با آاک آتن قرارداد دارد وضعیت نسبتا خوبی را در این باشگاه سپری می‌کند و بعید است باشگاه یونانی به آسانی حاضر شود رضایت نامه کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران را برای حضور در استقلال صادر کند.

 اگر مدیران استقلال خواهان حضور احسان حاج صفی در استقلال هستند باید به طور جدی از حالا مقدمات اخذ رضایت نامه وی را از باشگاه فعلی وی را دنبال کنند.

حاج صفی به استقلال می پیوندد

چندی پیش رادیو ورزش و وگازتای یونان از علاقمندی استقلال تهران به خرید احسان حاج صفی بازیکن ملی پوش آاک خبر دادند.

این رسانه‌ها نوشتند، سناریو‌های بازگشت به ایران دوباره برای احسان حاج صفی در جریان است. گفته می‌شود این بازیکن ۳۲ ساله که می‌تواند در تمام پست‌های جناح چپ و همچنین در خط هافبک بازی کند، به استقلال خواهد پیوست.

حاج صفی به استقلال می پیوندد

گزارش‌های جدید او را دوباره به استقلالی‌ها مرتبط می‌کند و به نظر می‌رسد این تیم برای خرید او در تابستان علاقمند است و آن‌ها به فکر انتقال او هستند.

حاج صفی از تابستان گذشته برای آاک بازی می‌کند و طی ۲۸ بازی در تمامی رقابت‌ها ۲ گل به ثبت رسانده است.

او پیش از این در تیم‌های سپاهان، تراکتورسازی، المپیاکوس، پانیونیوس و فرانکفورت بازی کرده و ۱۱۴ بار پیراهن تیم ملی ایران را پوشیده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی