|

هشدار پیشکسوت استقلال به فرهاد درخصوص دیدار با فولاد

پیشکسوت استقلال: اگر استقلال و خط دفاعی اش در بازی با فولاد اشتباه نکنند حداقل یک امتیاز را می گیرند که این هم خوب است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ محسن گروسی، هافبک تهاجمی اسبق استقلال درباره دیدار این تیم مقابل شهرخودرو، شادی منحصربه‌فرد فرهاد مجیدی و بازی این تیم مقابل فولاد خوزستان اظهاراتی را مطرح کرد.

استقلال خیلی سخت شهرخودرو را شکست داد. چرا؟

طبیعی بود! شهرخودرو احتیاج به حداقل امتیاز داشت و یک پوئن می توانست برای این تیم راهگشا باشد تا شاید در لیگ برتر بماند. برای همین تمام تلاشش را کرد تا از استقلال امتیاز بگیرد. البته استقلال هم موقعیت های خیلی زیاد و خوبی داشت که نتوانست از آنها استفاده کند. اما همین هم کفایت می کند. گرفتن سه امتیاز با یک گل چه در دقیقه یک باشد چه ۸۹، فرقی ندارد.

اما قبول دارید استرس زیادی به هواداران وارد شد؟

بله! واقعاً طرفداران استقلال جان به لب شدند تا استقلال برنده شود. البته این برد با گلزنی رمضانی شیرین تر هم شد.

چطور؟

به هر حال این بازیکن همان مهاجمی است که از تیم رقیب به استقلال آمده و هم خودش و هم هواداران استقلال بیشتر دنبال این هستند که چنین بازیکنانی که ویژگی های اینچنینی دارند گل بزنند. گرچه برای استقلال فرقی نمی کند و مهم پیروزی است.

مکن است همین گل رمضانی منجر به قهرمانی شود؟

اصلا اینطور نیست! همه گلهایی که در طول فصل زده شده باید کنار هم قرار بگیرد تا یک تیم قهرمان شود. اینطور نیست این گل باعث قهرمانی شود. در بازی رفت گل مهدی پور به فولاد هم تک‌گل سه امتیازی بود. از این گلها در این فصل زیاد داشتیم. چون استقلال بازی های یک بر صفر کم نداشته. مهم پایان کار است.

فرهاد مجیدی و خوشحالی منحصربه‌فردش را دیدید؟

بله! واقعاً مشخص بود که مجیدی در طول روزهای گذشته پیش از این دیدار تا چه اندازه تحت فشار بود. هم به دلیل مسایل داوری و هم به خاطر تساوی در اصفهان.

تا به حال دیده بودید مربی به این شکل شادی کند؟

نه ندیده بودم ولی چه اشکالی دارد! وقتی فرهاد مجیدی با شادی اش به کسی بی احترامی نکرده پس اشکالی ندارد. اتفاقا در نوع خودش یک نوآوری است. خیلی هم جالب بود و من هم خوشم آمد. هرکسی به یک شکلی خوشحالی می کند. مهم این است که این خوشحالی توهینی به کسی نباشد که فرهاد مجیدی اصلا اهل این کارها نیست. او در دوران فوتبالش هم وقتی گل می زد، شادی گل زیبایی انجام می داد.

بازی با فولاد را چطور پیش بینی می کنید؟

همه مسابقات برای استقلال مهم است. الان دیگر به نقطه‌ای از لیگ رسیده ایم که پایین و بالای جدول ندارد. نکته این است که استقلال در طول تاریخ ثابت کرده همواره مقابل مدعیان بهتر ظاهر می شود. شما دیدید تیمی که سه هفته فوتبال رسمی نداشت، چطور مقابل سپاهان که از کوران رقابت‌های آسیایی آمده بود ایستادگی کرد و یک امتیاز از خانه اصفهانی ها به تهران آورد. نمی خواهم به دیگر تیم ها جسارت کنم ولی استقلال همواره مقابل مدعیان بهتر ظاهر شده.

پیش بینی تان از دیدار اهواز چیست؟

با توجه به شرایط ایده‌آل استقلال من فکر می‌کنند این تیم اگر بتواند در اهواز مقابل تیم سرحال فولاد حداقل امتیاز را هم بگیرد، می تواند شرایطش را در جدول بهبود ببخشد و نتیجه خوبی خواهد بود. اگر برنده شود هم که خیلی بهتر است.ه خاطر بازی پرسپولیس مقابل سپاهان می گویید. مطمئن هستید که پرسپولیس در آن دیدار امتیاز از دست می دهد؟

نه! ما اصلا کاری به نتایج تیم پرسپولیس نداریم. گرچه پرسپولیس هم یک بازی سنگین مقابل سپاهان دارد ولی استقلال در این بازی حساس مقابل فولاد باید خیلی با دقت کار کند و برای همین می گویم که یک امتیاز از اهواز هم نتیجه بدی نیست. چون آنها به شدت برای گرفتن سهمیه آسیایی دنبال ۳ امتیاز بازی هایشان هستند.

خط دفاعی استقلال با مثلث "پاتوسی - پریرا – انصاری" چه کار کند؟

استقلال سیستم دفاعی خیلی خوبی دارد. این را در رابطه با نفرات نمی گویم، به طور کلی دفاع تیمی استقلال تا اینجا خوب کار کرده است. فقط باید خوب تمرکز کنند. یعنی اشتباه و غفلت نداشته باشند. قطعا تا زمانی که اشتباهی رخ ندهد گلی هم به ثمر نمی رسد. توصیه می کنم بازیکنان خط دفاع و هافبک به خوبی یکدیگر را ساپورت کنند و اگر کسی جلو رفت پشتش را پوشش بدهند. چون فولاد بازیکنان نفوذی خطرناکی دارد. امیدوارم در نهایت استقلال بتواند به خواسته هاش در بازی با فولاد برسد و در نهایت قهرمان این فصل شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی