|

اسطوره لیورپول: تن هاخ باید رونالدو را بفروشد!

جیمی کرگر معتقد است که کریستیانو رونالدو نباید بخشی از تیم فصل آینده منچستریونایتد باشد.

لینک کوتاه کپی شد

مدافع سابق لیورپول روی موضع قبلی خود پافشاری می کند و معایب ستاره پرتغالی منچستریونایتد را از مزایایش بیشتر می داند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به نوشته اوورلپ، اولین فصل حضور کریستیانو رونالدو در بازگشت به اولدترافورد، آن طور که دوست داشت پیش نرفت. شیاطین سرخ جایی در لیگ قهرمانان فصل آینده نخواهند داشت و با تغییرات زیاد، به سراغ فصل 23-2022 می روند. جیمی کرگر، کارشناس تلویزیونی و مدافع سابق لیورپول در صحبت های جدیدش در خصوص کریستیانو رونالدو اظهار نظر کرده است. 

من عقیده دارم که او (تن هاخ) باید بیانیه صادر کند و رونالدو را به فروش برساند، چه اجازه داشته باشد یا نه، در طول فصل دائما این را گفته ام، کریستیانو رونالدو خرید خوبی برای منچستریونایتد نبود. ابتدا اجازه دهید یک شفاف سازی انجام دهم، رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و از منی که در حال انتقاد از وی هستم، میلیون ها بار بازیکن بهتری است. من در حقیقت در حد بند کفش او هم نیستم، این حرف ها به منزله بی احترامی نیست، این آدم شگفت انگیز است.

رونالدو تا پیش از این در هیچ تیمی بازی نکرده که تا این اندازه بد باشد؛ او همواره عضوی از بهترین تیم های جهان بوده است؛ کسی که می خواهد مهره اصلی تیم هایش باشد، برای گلزنی تلاش کند و تیمش را به جلو پیش ببرد؛ وقتی که در یک تیم بی نقص حضور دارید، همه اینها یک چیز مثبت به حساب می آید. اما وقتی تیم او بی نقص نیست، این مسئله یک نکته منفی به حساب می آید. به نظرم رونالدو از نکات منفی یونایتد در این فصل بود؛ آنها نمی توانند با یک مهاجم 38 ساله فصل آینده را آغاز کنند؛ حتی اگر گل هم بزند، این رویکرد برای منچستریونایتد درست نیست.

منچستریونایتد به خرید مهاجم نیاز دارد اما چه مهاجمی؟ مهاجم برای ترکیب اصلی یا نیمکت؟ اگر منچستریونایتد مهاجم باکیفیت و در حد ترکیب اصلی بخرد، رونالدو باید روی نیمکت بنشیند. اگر او فصل آینده هر هفته بازی نکند، یک مشکل و معضلی بزرگ برای منچستریونایتد خواهد بود. در این فصل هم دیدیم که وقتی مربی حتی به حق او را از زمین بیرون می برد، عصبی می شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی