|

جلسه رضا درویش با سیدجلال؛ تمدید یا جدایی؟

رضا درویش بعد از پایان لیگ جلسه ای را با کاپیتان پرسپولیس برگزار خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سیدجلال حسینی همچون رامین رضاییان و سیامک نعمتی یکی از علامت سوال های بزرگ نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس و بی تردید مهم ترین آن ها است. کاپیتانی که رد پایش در تمام قهرمانی های چند سال اخیر پرسپولیس دیده می شود و بی تردید با حضورش وجاهت خاصی به مجموعه تیمی داده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در این میان آن چه که قطعی به نظر می رسد این است که یحیی گل محمدی دیگر رغبتی به ادامه همکاری با سیدجلال ندارد. او این موضوع را در طول فصل جاری نیز به شکل های مختلف نشان داد و البته که به عنوان سرمربی این حق را دارد در مورد مجموعه تیمی تحت هدایتش از نظر فنی تصمیم گیری کند. اما آن چه که برای پرسپولیسی ها اهمیت دارد حفظ شان و جایگاه کاپیتانی است که تا همین فصل قبل طبق اعلام مسئولان باشگاه، کمتر از 2 میلیارد تومان دریافتی داشت و کمترین حاشیه را در این سطح برای پرسپولیس ایجاد کرد. او خلاف بسیاری از بازیکنان تازه وارد نه شرط و شروط گذاشت و هرجایی از زمین که یحیی خواست بازی کرد و نه رقم های آنچنانی دریافت کرد و حتی درباره حضورش در زمین در دقیقه 90 هم اعتراضی نکرد. تمام این مسائل دست به دست هم می دهد تا پرسپولیسی ها توقع داشته باشند حرمت کاپیتانشان حفظ شود و مثل آن چه به سر مهدوی کیا آمد، بر سر او نیاید. موضوعی که رضا درویش هم روی آن تاکید داشته و وعده داد اجازه نمی دهد سیدجلال به سرنوشت مهدوی کیا تبدیل شود.

برهمین اساس قرار است پس از بازی با فجر سپاسی، رضا درویش پس از شنیدن نظر یحیی گل محمدی برای ماندن یا رفتن سیدجلال، جلسه ای را نیز با سیدجلال برگزار کرده و نظر او را در مورد آینده اش جویا شود.

درویش در آخرین مصاحبه ای که انجام داد در مورد وضعیت کاپیتان تیمش گفت:

سید جلال متعلق به باشگاه پرسپولیس است و پرسپولیس هم باید جایگاهش را حفظ کند. اگر دوست داشته باشد بازی کند کادر فنی حتما از او استفاده می‌کند، اگر هم نه در جایگاه‌های دیگر از او استفاده می‌شود.

برهمین اساس باید دید سیدجلال حسینی چه تصمیمی خواهد گرفت. به هرحال آنهایی که کاپیتان را می شناسند می دانند که او هرگز خودش را به تفکرات گل محمدی تحمیل نخواهد کرد و گل محمدی هم با اطلاع از همین مضوع در مصاحبه ای اعلام کرد:

سیدجلال درباره این موضوع و این‌که می‌خواهد تمدید کند یا نکند خودش باید تصمیم بگیرد.

جمله ای که صراحتا نشان می دهد برای گل محمدی فرقی نمی کند سیدجلال در پرسپولیس بماند یا نه و همین جمله بی تردید باعث تصمیم گیری کاپیتان خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی